Ha a vállalat már rendelkezik számos adattal a CRM rendszerében, az ügyfelek elégedettségének növelése és az üzlet bővítése érdekében fontos, hogy tudja használni és megérteni is azokat. Ma az adat áll az üzleti problémák és lehetőségek középpontjában: az ügyfélélmény minden szakaszában és a vállalat teljes életciklusa során adatok keletkeznek, az optimális felhasználásuk és értelmezésük pedig az ügyfelek megértéséhez vezet, ami a siker kulcsa.
A megfelelő analitikai eszközök segítségével a vállalatok rendszerezett módon tudják létrehozni és kezelni a rendelkezésre álló adatokat, amelyeket egyébként nehéz lenne nyomon követni. Ilyen eszköz a Tableau CRM is, amellyel a vállalatok új szintre emelhetik az ügyfélkezelési folyamataikat.
A Tableau CRM az egyik vezető üzleti intelligencia és analitika eszköze, amely a Tableau és a világ első számú CRM platformja, a Salesforce 2019-es egyesüléséből jött létre. A Tableau CRM a Tableau portfólió része, amely a Tableau Platformmal együtt alkotja a világ vezető analitikai megoldását. Hivatalos neve Einstein Analytics, ami olyan csapatok számára ideális, akik szeretnék integrálni az analitikájukat a Salesforce CRM-be, és azonnali, platformon belüli, mesterséges intelligenciával vezérelt információkhoz szeretnének jutni.
„A rendszer használható az adatok valós idejű feldolgozásának megvalósítására is, ezáltal olyan minták azonosíthatók, melyek elemzése az ügyfelek jobb megértéséhez vezetnek. A Tableau CRM az összes funkciót tartalmazza a mesterséges intelligenciától az adatmodellezésig, feldolgozásig és vizualizációig” – mondta File Ágnes, a Deloitte Magyarország technológiai üzletágának Salesforce vezetője.
A személyre szabás a Tableau CRM esetében azt jelenti, hogy nagyobb technikai tudás nélkül a felhasználók maguk is elkészíthetnek egy egyszerűbb analitikát.
A megfelelő paraméterkészletnek és mesterséges intelligencián alapuló prediktív modelleknek köszönhetően a fogyasztó összes adata, teljesítménye, csevegése, múltja – vagyis minden adat, amit generál, könnyedén kezelhető és fordítható saját hasznára, ez pedig segíti a vállalatokat a stratégiai tervezésben és az ügyfélélmény javításában.
Az adatminőség a valós idejű üzleti analitika bevezetésének egyik buktatója. Mivel a valós idejű jelentések célja, hogy azonnali döntéseket tegyenek lehetővé az aktuális adatok alapján, elengedhetetlen az adatok pontos rögzítése. Ha az adatokat helytelenül adják meg, dominóhatás alakul ki, amely a hibás információkat nemcsak egy elszigetelt táblázatban, hanem az egész adatbázisban elterjeszti. Ennek következménye az is, hogy hibás döntéseket hoznak a hibás információk alapján; nem is beszélve az elvesztegetett időről és energiáról, amelyet a hiba megtalálására kell fordítani. Fontos következménye lehet a hibás adatoknak végső soron az is, hogy a felhasználó bizalma elveszik a rendszer iránt” – tette hozzá Shyam Mishra, a Deloitte Magyarország technológiai tanácsadás üzletágának Salesforce adatvizualizációs tanácsadója.
Az adatok kiértékelésekor kulcsfontosságú többek között a helyesség, a teljesség, a konzisztencia és az integritás ellenőrzése. Ennek eléréséhez az ügyféltől az elemzőig mindenkinek meg kell értenie az adatok működését és fontosságát.
A Salesforce CRM a jó adatminőség biztosítására számos beépített eszközt nyújt, mint például a különféle adatellenőrzési és duplikációt megakadályozó szabályokat, a rekordok összekombinálását (merge) redundáns adatok esetén, vagy az egyes mezők kötelezővé tételét.
Mit tud a Tableau CRM, amit más nem?
Összességében a Tableau CRM-et úgy tervezték, hogy valódi üzleti intelligenciát biztosítson minden CRM-felhasználó számára minden iparágban, az értékesítési képviselőktől a szervizekig, az üzleti felhasználókig és azon túl. A felhasználók kényelmét szolgálja az is, hogy 100 százalékban mobil – legyen az Android vagy iOS. A Salesforce Analytics segítségével biztosíthatja igazán, hogy a kritikus vállalati adatok a CRM-rendszerben maradjanak, és semmiképp se kerüljenek nyilvánosságra a nem megfelelő biztonság miatt.
Jeong Kwan szeptember 25-én 15:00-17:30 között tart előadást a templomi konyha művészetéről, az egészségmegőrzésről és szót ejt a fenntarthatóság fontosságáról is.
Minden akadály elhárult a Paks II. beruházás megvalósítása elől, és minden feltétel adott ahhoz, hogy az építkezés megfelelő ütemben haladjon – mondta Alekszej Lihacsov, a Roszatom vezérigazgatója.