A marketing mint a fejlődés eszköze

2020. 12. 10., 09:55

Szeretne több megrendelést magáénak tudni? Tudatos cégvezetőként, tulajdonosként nyilván az a célja, hogy ha valaki az Ön által nyújtott szolgáltatást keresi, akkor Önt találja meg.

Magyarországon évente több mint 141 milliárd forintot fordítanak a lakástulajdonosok ingatlanjaik felújítására. 2021-ben az állam által nyújtott lakás-felújítási támogatás miatt várhatóan jócskán megugrik majd ez az összeg. A hitel segítségével több család engedheti meg magának, hogy kicserélje az elhasználódott nyílászárót, új ablakot, ajtót vásároljon.

Szeretne több megrendelést magáénak tudni? Tudatos cégvezetőként, tulajdonosként nyilván az a célja, hogy ha valaki ilyen szolgáltatást keres, Önt találja meg. Az online marketing egy ilyen lokálisnak gondolt iparágban is fontos, hiszen a potenciális vásárlók ma már mindent az interneten keresnek először. Azzal, hogy kiépíti és megerősíti online felületeit online marketing szakértő segítségével, utat enged a lehetőségeknek és új rendelések beérkezésének, ami növeli a bevételét és elégedett ügyfelek esetén új ügyfeleket szül majd a folyamat.

Azt tanácsoljuk, legyen látható, minél több felületen megtalálható, ahol olyan tartalmakkal jelenik meg, ami a cége megbízhatóságáról árulkodik, így a potenciális vásárlóban nem lesz kérdés, hogy Ön a legjobb választás. A weboldala legyen felhasználóbarát, mobil telefonon is könnyen használható, átlátható és informatív, a látogató alap kérdésekre szolgáljon válasszal. Tűnjön ki a versenytársai közül egy hibátlan új webáruházzal. Ha van már weboldala, de a keresőkben nem Önt találják meg, vagy már elavult az oldal szövegezése és nem felel meg az új igényeknek, úgy változtasson rajta és újítsa meg azt.

Ha van már tapasztalata ezzel kapcsolatban és próbált változtatni, de nem javult a weboldal látogatottsága, nem került előrébb a keresőbe és nem érkezik több új vásárlás a webshopból, akkor a weboldal SEO auditot javasoljuk. Célszerű egy vizsgálattal kezdeni, ahol egy szakértő megvizsgálja a problémát és javaslatot ad a javításra. Célzott, hatékony változtatásokkal rövid idő alatt érezhetően növekedhet az árajánlat kérések és megrendelések száma.

Tudta, hogy csak a „beltéri ajtó tokkal” kifejezésére 1600 keresés van a Google-ben havonta?

Ami a hirdetéseket illeti, a megfelelő Facebook és Google Ads – (régi nevén Google AdWords) hirdetések beállításával, ami az Ön iparágban is bizonyítottan hatékony, új távlat nyílhat üzlete életében. Az ablak és ajtó vásárlás témára sokan keresnek a keresőben, így a Google keresőből további vásárlókat érhet el.  

Elemzéssel és a megfelelő lépések megtételével több árajánlatkérés, megrendelés érkezhet Önhöz is.

Tanácsadásért látogasson el a 360 Marketing ügynökség oldalára ahol cégére szabott megoldásokkal segítenek növelelni  a vásárlások számát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS