A marketing mint a fejlődés eszköze

2020. 12. 10., 09:55

Szeretne több megrendelést magáénak tudni? Tudatos cégvezetőként, tulajdonosként nyilván az a célja, hogy ha valaki az Ön által nyújtott szolgáltatást keresi, akkor Önt találja meg.

Magyarországon évente több mint 141 milliárd forintot fordítanak a lakástulajdonosok ingatlanjaik felújítására. 2021-ben az állam által nyújtott lakás-felújítási támogatás miatt várhatóan jócskán megugrik majd ez az összeg. A hitel segítségével több család engedheti meg magának, hogy kicserélje az elhasználódott nyílászárót, új ablakot, ajtót vásároljon.

Szeretne több megrendelést magáénak tudni? Tudatos cégvezetőként, tulajdonosként nyilván az a célja, hogy ha valaki ilyen szolgáltatást keres, Önt találja meg. Az online marketing egy ilyen lokálisnak gondolt iparágban is fontos, hiszen a potenciális vásárlók ma már mindent az interneten keresnek először. Azzal, hogy kiépíti és megerősíti online felületeit online marketing szakértő segítségével, utat enged a lehetőségeknek és új rendelések beérkezésének, ami növeli a bevételét és elégedett ügyfelek esetén új ügyfeleket szül majd a folyamat.

Azt tanácsoljuk, legyen látható, minél több felületen megtalálható, ahol olyan tartalmakkal jelenik meg, ami a cége megbízhatóságáról árulkodik, így a potenciális vásárlóban nem lesz kérdés, hogy Ön a legjobb választás. A weboldala legyen felhasználóbarát, mobil telefonon is könnyen használható, átlátható és informatív, a látogató alap kérdésekre szolgáljon válasszal. Tűnjön ki a versenytársai közül egy hibátlan új webáruházzal. Ha van már weboldala, de a keresőkben nem Önt találják meg, vagy már elavult az oldal szövegezése és nem felel meg az új igényeknek, úgy változtasson rajta és újítsa meg azt.

Ha van már tapasztalata ezzel kapcsolatban és próbált változtatni, de nem javult a weboldal látogatottsága, nem került előrébb a keresőbe és nem érkezik több új vásárlás a webshopból, akkor a weboldal SEO auditot javasoljuk. Célszerű egy vizsgálattal kezdeni, ahol egy szakértő megvizsgálja a problémát és javaslatot ad a javításra. Célzott, hatékony változtatásokkal rövid idő alatt érezhetően növekedhet az árajánlat kérések és megrendelések száma.

Tudta, hogy csak a „beltéri ajtó tokkal” kifejezésére 1600 keresés van a Google-ben havonta?

Ami a hirdetéseket illeti, a megfelelő Facebook és Google Ads – (régi nevén Google AdWords) hirdetések beállításával, ami az Ön iparágban is bizonyítottan hatékony, új távlat nyílhat üzlete életében. Az ablak és ajtó vásárlás témára sokan keresnek a keresőben, így a Google keresőből további vásárlókat érhet el.  

Elemzéssel és a megfelelő lépések megtételével több árajánlatkérés, megrendelés érkezhet Önhöz is.

Tanácsadásért látogasson el a 360 Marketing ügynökség oldalára ahol cégére szabott megoldásokkal segítenek növelelni  a vásárlások számát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-11-12 16:05:00
A fizikai munkavállalók megbízhatósága ma a magyar munkaerőpiac egyik legégetőbb kérdése – derül ki a Jobtain kutatásából, amely több mint száz HR-szakember és vezető részvételével készült. A válaszadók 88 százaléka a megbízhatóságot nevezte meg a legfontosabb kiválasztási szempontként, megelőzve a fizikai állóképességet (60 százalék) és a szakmai tapasztalatot (54 százalék).

  Rovathírek: HIPA

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Ha felhív bennünket egy kérdezőbiztos, már nem száz százalék, hogy élő személyhez van szerencsénk – még akkor sem, ha természetes hangon beszélget velünk –, hiszen megjelentek a mesterséges intelligenciával lebonyolított telefonos közvélemény-kutatások. A technológia hazai úttörője a Minerva Intézet, amelynek vezetője, Pohly Ferenc elárulta: bár csak nemrég jöttek létre, már több sikeres kutatás és rengeteg tapasztalat van a hátuk mögött. Az AI-kérdezőbiztos a valódi emberre megtévesztésig hasonló módon beszélget a résztvevőkkel, és a több ezredik hívásnál is tűpontosan, változatlan hangnemben hajtja végre az interjút. A módszer jelentősen alacsonyabb költséggel, mégis sok lehetőséggel és ugyanolyan pontossággal, hosszú távon pedig számos más alkalmazási lehetőséggel kecsegtet, a piackutatásoktól az időpont-egyeztetéseken át az egészségügyi előszűrő beszélgetésekig.
Tudatos otthonteremtési stratégia újabb állomásának tartja a jelentős kamatkedvezménnyel igényelhető Otthon Start bevezetését a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára. Panyi Miklós az „albérletből otthonba logika” mentén ajánlja a hitellehetőség kihasználását, és hangsúlyozza: olyan albérletárak alakultak ki, hogy a 3 százalékos kölcsön érdemi segítség, hiszen a fiatalok a lakhatás finanszírozása helyett ugyanannyiért, vagy kevesebbért kezdhetik el kifizetni a saját otthonukat. A politikus úgy látja, a program serkenti az új lakások építését is, ami közép-hosszútávon egyensúlyba hozhatja az ingatlanárak emelkedését.
2025. 10. 05., 22:05
epizód: 2025 / 20   |   hossz: 36:31
Az ingatlan.com mérései szerint az albérletszezon első hónapjában lassult a drágulás: országosan 1,1, Budapesten csak 0,7 százalékkal nőttek az árak, éves szinten pedig 7,5, illetve 7,2 százalékos az emelkedés. A kínálat négyéves csúcson van (több mint 18 ezer kiadó ingatlannal), ami egyre erősebb versenyhelyzetet teremt a bérbeadók között. A fővárosban több kerületben csökkentek az albérletárak, vidéken pedig stagnálás, kisebb visszaesés, illetve felzárkózás is tapasztalható. A portál vezető gazdasági szakértője, Balogh László ebben az epizódban elárulja, hogy ez a jelenség hogyan áll összefüggésben az Otthon Start programmal, és milyen tendenciák jellemzik az átalakuló albérletpiacot.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS