A marketing mint a fejlődés eszköze

2020. 12. 10., 09:55

Szeretne több megrendelést magáénak tudni? Tudatos cégvezetőként, tulajdonosként nyilván az a célja, hogy ha valaki az Ön által nyújtott szolgáltatást keresi, akkor Önt találja meg.

Magyarországon évente több mint 141 milliárd forintot fordítanak a lakástulajdonosok ingatlanjaik felújítására. 2021-ben az állam által nyújtott lakás-felújítási támogatás miatt várhatóan jócskán megugrik majd ez az összeg. A hitel segítségével több család engedheti meg magának, hogy kicserélje az elhasználódott nyílászárót, új ablakot, ajtót vásároljon.

Szeretne több megrendelést magáénak tudni? Tudatos cégvezetőként, tulajdonosként nyilván az a célja, hogy ha valaki ilyen szolgáltatást keres, Önt találja meg. Az online marketing egy ilyen lokálisnak gondolt iparágban is fontos, hiszen a potenciális vásárlók ma már mindent az interneten keresnek először. Azzal, hogy kiépíti és megerősíti online felületeit online marketing szakértő segítségével, utat enged a lehetőségeknek és új rendelések beérkezésének, ami növeli a bevételét és elégedett ügyfelek esetén új ügyfeleket szül majd a folyamat.

Azt tanácsoljuk, legyen látható, minél több felületen megtalálható, ahol olyan tartalmakkal jelenik meg, ami a cége megbízhatóságáról árulkodik, így a potenciális vásárlóban nem lesz kérdés, hogy Ön a legjobb választás. A weboldala legyen felhasználóbarát, mobil telefonon is könnyen használható, átlátható és informatív, a látogató alap kérdésekre szolgáljon válasszal. Tűnjön ki a versenytársai közül egy hibátlan új webáruházzal. Ha van már weboldala, de a keresőkben nem Önt találják meg, vagy már elavult az oldal szövegezése és nem felel meg az új igényeknek, úgy változtasson rajta és újítsa meg azt.

Ha van már tapasztalata ezzel kapcsolatban és próbált változtatni, de nem javult a weboldal látogatottsága, nem került előrébb a keresőbe és nem érkezik több új vásárlás a webshopból, akkor a weboldal SEO auditot javasoljuk. Célszerű egy vizsgálattal kezdeni, ahol egy szakértő megvizsgálja a problémát és javaslatot ad a javításra. Célzott, hatékony változtatásokkal rövid idő alatt érezhetően növekedhet az árajánlat kérések és megrendelések száma.

Tudta, hogy csak a „beltéri ajtó tokkal” kifejezésére 1600 keresés van a Google-ben havonta?

Ami a hirdetéseket illeti, a megfelelő Facebook és Google Ads – (régi nevén Google AdWords) hirdetések beállításával, ami az Ön iparágban is bizonyítottan hatékony, új távlat nyílhat üzlete életében. Az ablak és ajtó vásárlás témára sokan keresnek a keresőben, így a Google keresőből további vásárlókat érhet el.  

Elemzéssel és a megfelelő lépések megtételével több árajánlatkérés, megrendelés érkezhet Önhöz is.

Tanácsadásért látogasson el a 360 Marketing ügynökség oldalára ahol cégére szabott megoldásokkal segítenek növelelni  a vásárlások számát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-02-24 12:10:00
A világ legnagyobb elektromos autógyártójának számító, kínai BYD szegedi óriásberuházásával immár véglegessé vált, hogy hazánk hosszú idő óta először nem kullogni fog az események után, hanem diktálni fogja egy nagy globális technológiai forradalom tempóját – mondta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter a vállalat február 23-i autóátadó ünnepségén.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS