Virtuális térbe költözik a Fiatal Vállalkozók Hete

2020. 11. 18., 16:00

Online és televíziós közvetítéssel rendezik meg az idei Fiatal Vállalkozók Hetét november 19-én és 20-án. Az ingyenes üzleti show előadója lesz mások mellett dr. Birkner Zoltán, az NKFIH elnöke, Gerendai Károly üzletember, valamint a Netpincér, a Ravak, a Panyolai Pálinka és az Oázis Kertészet első embere is.

2020. november 19-én és 20-án idén immár 13. alkalommal rendezi meg a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) a magyar gazdasági „utánpótlás-nevelés” fontos eseményét, a Fiatal Vállalkozók Hetét. A koronavírus-járvány miatt idén rendhagyó módon, virtuálisan lesznek követhetőek az üzleti show előadásai és kerekasztalbeszélgetései.

Az érdeklődők az országszerte 1,7 millió háztartásban elérhető Fix Tv kábeltelevízió képernyői előtt, valamint online streaming segítségével a világ bármely pontjáról követhetik a programot a fiatalvallalkozokhete.hu-n történt rövid regisztráció után.

Az idei fő téma az innováció, amely sok cég életében elengedhetetlen a vírus okozta válsághelyzet kezeléséhez. A programban tippek, előadások és érdekes pódiumbeszélgetések szerepelnek ismert vállalkozók és fontos állami szervezetek szereplésével.

„Nagyon fontos a rugalmasság a vállalkozóknak most, amikor minden a változásról szól. Szeretnénk biztos pont lenni számukra, ezért fontosnak tartottuk, hogy csak olyan témákról essen szó az idei Fiatal Vállalkozók Hetén, amely érdemi segítséget nyújt ebben az időszakban és segít fókuszált gondolkodással átlendülni a nehéz időszakon” – hangsúlyozta Kovács Patrik, a FIVOSZ elnöke (a fotón).

Az előadók közt szerepel Gerendai Károly, a Sziget Fesztivál alapítója és a Michelin-csillagos Costes étterem tulajdonosa, valamint Patai Zoltán, a Netpincér ügyvezetője is. Szintén előadást tart dr. Birkner Zoltán, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) elnöke és olyan ismert cégek első emberei, mint az Oázis Kertészet, a Ravak, a Panyolai Pálinka, a Teqball, vagy a Food Universum.

A program egyik idei támogatója a Magyar Divat és Design Ügynökség, akik jóvoltából az aktuális pályázati lehetőségekről és a kreatív ipar aktuális helyzetéről lesz látható kerekasztalbeszélgetés. Bata-Jakab Zsófia pedig azoknak ad majd ötleteket, akik a kreatív iparban szeretnének vállalkozást indítani. A műsorvezető mindkét nap Gundel Takács Gábor lesz.

A Fiatal Vállalkozók Hete tavaly közel tízezer érdeklődőt vonzott. A program célja, hogy bemutassa a vállalkozói és üzleti létet, s ezzel fiatalok tömegét inspirálja vállalkozás indításra. Az esemény ingyenes, bővebb információ és jelentkezés a következő weboldalon: http://fiatalvallalkozokhete.hu/

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS