Élő streamben vitte el a háztartásokba a húsvéti nyuszikat a Telekom. Ezzel akarták felhívni a figyelmet a felelőtlenül megvásárolt háziállattartás káros hatásaira.
A Telekom különleges élő adással készült idén húsvétra. Április 22-én, hétfőn hat nyuszi vette birtokba az IPTV 199-es csatornáját, a nyul.tv oldalon pedig exkluzív műsorral jelentkezett Puskás Peti a Nyúlmentő Alapítvánnyal – írja a Kreatív Online.
A Telekom az akcióval az átgondolatlanul megvásárolt házi kedvencek vásárlása ellen lépett fel: rengeteg család vesz magának húsvétkor élő kisnyulat, ám egy hét múlva kisállatok ezrei kerülnek az utcára, erdőbe.
„A Telekom Tettek Hálózata lehetőséget biztosít arra, hogy a digitális világ tüneményeivel mindenki egy kicsivel szebbé, jobbá tegye nem csak a saját, de környezete életét is” – mondta Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
A social felületeken 1,4 millió embert értek el, emellett Puskás Peti Instagram-elérése is kiemelkedő volt. Az iptv-n több tízezer egyedi előfizető kapcsolt a csatornára, azaz ennyi háztartásban kapcsoltak a nyuszikra.
A sörrajongók kérései alapján összerakott receptből született meg.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.