Összezárt a marketingszakma

Összezárt a marketingszakma
2021. 09. 27., 13:15

Hatalmas érdeklődés övezte a hosszú idő után első személyes találkozást jelentő Marketing Summit Hungary konferenciát. Az eseményen átadták a szakma által megszavazott 50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozónak szóló elismeréseket is. A Balogh László pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkár által megnyitott eseményen 40 szakmai előadó osztotta meg tapasztalatait és gondolatait a marketing szakma és a kkv-szektor üzleti és gazdasági döntéshozóival.

A járványhelyzet miatti kényszerszünetet követően 2021-ben újra megrendezett esemény legfontosabb eredménye, hogy az elmúlt, gazdaságilag is kihívást jelentő időszak után, nemcsak a multinacionális cégek, de a kkv-szektor is elszánt határozottsággal fog össze a fenttartható és stabil gazdasági növekedésért. A szakemberek egyetértettek abban, hogy a tudásmegosztás és a szektorok közti aktív kommunikáció hatványozottan támogathatja a kis- és középvállakozói szektor erősödését.

A Magyar Marketing Szövetség, a hazai kommunikációs szakma tudásszomjában bízva ötvennél több szakmai programot szervezett a Haris Park különleges rendezvényhelyszínén. Az exkluzív helyszín mellett nemzetközi vendégelőadó is érkezett a konferenciára az Amerikai Egyesült Államokból, a Magyar Marketing Szövetség partnerének, a Lounge Groupnak a meghívásából. A Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat alapító-ügyvezetője, Brent Buchanan, a kutatóintézet különleges, az attitűdelemzésen alapuló kutatási módszertanát mutatta be.

A konferencia a hazai kommunikációs és üzleti döntéshozatali szcénájának egyik központi eseménye volt. Közel 40 marketingszakértő adott elő, a további hét kerekasztalbeszélgetésen pedig több mint 30 szakember cserélt eszmét arról, hogyan határozza meg és alakítja át üzleti döntéseiket, szakmai lehetőségeiket a koronavírus-járvány, illetve mit terveznek a következő időszakban.Emelletta hazai kommunikációs iparági vezetők meghatározó része, több mint 500 résztvevő kapcsolódott be a szakmai fórumba.

A járványhelyzet jövőnkre gyakorolt hatásait állította a középpontba a konferencia előadásait megnyitó Lounge Group szakmai podcastjének – az L20-nak – huszadik, egyben különkiadása is. A konferencia szakmai partnere az eseményen rögzítette az exkluzív beszélgetést dr. Rusvai Miklós virológus, Bereczki Enikő generációs szakértő és Lobenwein Norbert, a VOLT Produkció fesztiváligazgatója részvételével. A poszt-Covid világ legfontosabb várakozásait feldolgozó különleges adás a https://lounge.hu/podcast oldal mellett a https://marketingsummit.hu/summit-play oldalon is elérhető lesz.

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group összefogásában idén először mutatkozott be ugyanis az innovatív, online konferencia-streaming felület is, amely a Summit Play nevet kapta. Ez a platform elsőként foglal állást és mutat példát a szakmai tudásmegosztás mellet, hiszen ezáltal mind a konferencia kiemelt tartalma, mind az azzal párhuzalosan felkerülő információs tartalom bárki számára elérhetővé válik.

Az esemény exkluzív, csak a Summit Play-en elérhető hét szakmai kerekasztalán a legfontosabb szakértők, kommunikációs, marketing- és cégvezetők tekintették át a kiemelt iparágak és szakterületek elmúlt időszakát és kilátásait. A csak online megtekinthető eszmecseréken összesen 39 szakmai véleményvezér vett részt. Az online tudásmegosztó csatornán kerekasztal-beszélgetéseken terítékre kerültek az FMCG- a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar, a pénzügyi és a közlekedési szektor kihívásai, lehetőségei, de az innováció és a marketing szerepének felértékelődéséről is elsőkézből informálódhatnak az érdeklődők.

A Summit Play oldalon szeptember 30-tól lesznek megtekinthetőek a Marketing Sumit Hungary konferencia kiemelt előadásai, és itt lesz elérhető a Marketing Summit Hungary Konferencián a Lounge Group exkluzív különtermében leforgatott 7 kerekasztalbeszélgetés is szintén a hónap utolsó napjaitól. Az oldalt már addig is érdemes látogatni, mert az előzőeken kívül, számos, máshol nem elérhető, a rendezvény szervezőivel és szereplőivel készített exkluzív interjúk, backstage tartalmak érhetők el és nem utolsósorban már megnézhető a rendezvényt összefoglaló videó is, amely a konferencia atmoszférájába enged betekintést.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 20., 16:40
Nem jellemezte magas cégfluktuáció a faipari szektort 2022-ben, alapvetően stagnált az itt működő cégek száma. Az egyéni vállalkozók köre tavaly közel 100 fővel tovább csökkent. A jövő rövidtávon várhatóan nem hoz jelentős kiugrást, 2023-ban csökkenő cégszámmal érdemes számolni – írja elemzésében az Opten.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.
2023-03-21 19:13:00
Ha Önnek van a feltételeknek megfelelő, eladó kutyája és részt kíván venni a NAV április hónapban tervezett kutyavásárán, akkor 2023. április 12-ig küldjön előzetes ajánlatot!

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.
2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.

  Rovathírek: GUSTO

Nekem nagyon tetszik, annyira, hogy kiálltam mellette főszerkesztőnkkel szemben is, aki szerint csak szokványos ipari képlettel van dolgunk.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS