Likőrkészítést tanít tagjainak az Agrárkamara

2019. 05. 17., 14:00

Júniusban a likőrkészítés témakörében mélyedhetnek el a kamarai tagok a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari Igazgatóságának „Tanuljunk együtt!” ingyenes szakmai programsorozatában.

Az élelmiszeripari vállalkozások és a kistermelők körében egyaránt kiemelt igény mutatkozik olyan gyakorlati, piacképes tudás megszerzésére, amelyek azonnal átültethetők a mindennapi tevékenységükbe.

Az interaktív tudásátadás során lehetőség adódik a szakemberekkel történő közvetlen beszélgetésre, konzultációra is. Az elsajátított ismeretek érdemben hozzájárulnak termékfejlesztésükhöz, valamint erőforrás-hatékonyságuk növeléséhez.

A beérkezett tagi visszajelzéseket és az előző évi tapasztalatokat figyelembe véve 2019-ben az Élelmiszeripari Igazgatóság bővítette a „Tanuljunk együtt!” programok által elérhető témaköröket. Ennek eredményeként az év első felében a NAK likőrkészítés témában indít el gyakorlatorientált szakmai programot.

Az esemény célja, hogy a résztvevők rendelkezzenek azokkal az ismeretekkel és praktikákkal, amelyek által jó ízű és jó minőségű italt állíthatnak elő. Az elméleti ismeretek mellett a gyakorlatban is betekintést nyerhetnek a résztvevők mind a növényi, mind az emulziós likőrök készítésébe. A gyártás rejtelmeit bemutató egynapos rendezvény június 14-én lesz Budapesten, a Szent István Egyetem Sör és Szeszipari Tanszékén.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS