Kríziskezelést, újításokat, izgalmas kérdéseket feszegető műsor indul az E.ON támogatásával

2020. 04. 14., 19:00

A generációk óta nem tapasztalt kihívások kezelésében segít a Betone Studio új üzleti podcast műsora, a TODOLIST, amely az E.ON támogatásával és Szöllősi Györgyi műsorvezetésével ad válaszokat napjaink legégetőbb gazdasági kérdéseire.

A TODOLIST üzleti podcast azoknak, akik szeretnék jobban érteni a világot, a körülöttük zajló folyamatokat, akiket érdekel, ezek hogyan változtatják meg az életünket itt Magyarországon. A legnagyobb podcast-lejátszókban ingyenesen elérhető, bármikor visszahallgatható műsor az idén a koronavírus járvány gazdasági hatásaival, a talpon maradás és a kilábalás lehetőségeivel, a válság jelentette új lehetőségek felismerésével foglalkozik.

A műsorvezető, Szöllősi Györgyi, televíziós újságíró, aki minden adásban egy-egy egyedi, tanulságos történeten keresztül mutatja be, hogyan és mit lehet tanulni korábbi krízisekből, emellett vendégei példát is mutatnak, inspirációt adnak, hogyan érdemes kezelni a válságot és készülni a kilábalásra. A TODOLIST nem csak kérdéseket tesz fel, hanem válaszokat is ad, vélemények helyett csakis a tényekre koncentrál. A műsor most megjelent adása a válságok korai szakaszában jellemző attitűdről, a hárításról, majd a történtek feldolgozásáról és az újrakezdésről szól.

Az epizódban a Malév-csőd történetét feldolgozva mutatják be, hogyan nem fogadták el a biztos gazdasági összeomlás szélén sem az utasok, sem a munkatársak, hogy a magyar légitársaságnak vége. Megszólal a cég akkori HR-igazgatója, Király József, illetve a Malév korábbi dolgozójának személyes történetén keresztül mesélik el a tagadás, hárítás fázisait és beszélnek arról, hogyan lehet mégis visszakapaszkodni egy ilyen helyzetből. A ma is érvényes tanulságokat Dénes Fruzsina pszichológus meséli el a hallgatóknak. Az Újítók című műsorblokkban Klementz Katával, a magyar coworking megalapítójával, a L'Office munkahelyek tulajdonosával beszélgetnek.

„A TODOLIST üzleti podcast létrejötte jól leképezi a világban történt hatalmas változásokat. Az eredeti formátumunkat a stábbal hetek alatt újra kellett terveznünk. Így született meg a krízisek köré épített koncepciónk. Olyan válságokat mutatunk meg, amelyekből tanultunk vagy éppen tanulhattunk volna. Ezekkel a példákkal segítjük az üzleti élet szereplőit, hogy kilábaljanak a kialakult helyzetből” – mondta Román Balázs kreatív producer.

„Még tavaly kezdtük el a Betone-nal közösen a podcast fejlesztését, és az eredeti terveinket ugyanúgy megváltoztatta a jelenlegi helyzet, ahogy sok esetben azokét is, akikhez szólni szeretnénk. Az E.ON számára most kiemelten fontos, hogy a kihívások közepette is partnere legyen minden ügyfelének, és örülünk neki, hogy támogatásunkkal egy olyan jó példákat bemutató, tanulságos, pozitív gondolkodást sugárzó műsor készül, amelyből a hallgatók erőt, energiát meríthetnek” – mondta Losonczi Gergely, az E.ON szóvivője.

A Betone Studio nevéhez már több sikeres podcast fűződik. Oldalukon hallgathatunk könyveket bemutató műsort, személyes válságból való kilábalás-történeteket, de akár a kitaposott útról lelépő, reformer személyiségek inspiráló tanulságait is. A Betone és az E.ON közösen hisznek benne, hogy a TODOLIST elindításával segíthetnek a válság megértésében, kezelésében és az új lehetőségek megtalálásában.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS