Idén is keresik Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangját

2019. 09. 16., 17:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését október elejéig várják továbbra is ingyenesen.

A telefonos ügyfélszolgálatosok segítőkészsége és kedves hangja több figyelmet és elismerést érdemel, hiszen a nap 24 órájában rendelkezésünkre állnak, legyen szó akár hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról. A Hangszépségverseny 2012 óta értük, a mindennapi hősök ünnepléséért lett életre hívva, ami az évek során immáron hagyománnyá vált.

Az első évben közel 130-an jelentkeztek, tavaly pedig közel kétszázan szerették volna elnyerni a legszebb hang díját. Többek közt olyan cégek dolgozóitól érkezett nevezés, mint a Magyar Telekom, Vodafone, Telenor, MOL, CIB Bank, Raiffeisen, K&H Bank, E.On, Lidl vagy a Nemzeti Közművek

Idén is egy szervezői zsűri választja ki a shortlistet a beérkezett nevezések közül, majd a döntőbe jutott 10-10 legszebb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja.

A zsűrizés előreláthatólag október közepéig tart,a győzteseket november 6-án, Balatonalmádiban a Contact ügyfélszolgálati konferencia díjátadó gáláján hirdetik ki. A szakmai elismerésen kívül a nyerteseket konferenciameghívóval és értékes nyereményekkel is jutalmazzák. Az idei megmérettetésre egy idézet küldetését kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni.

A döntőzsűri tagjai: Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese; Szőke Károly a Contact konferencia képviseletében, Kovácsházy Dénes a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke; Viniczai András, a DIMSZ elnökségi tagja.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 09. 27., 16:17
Saját honlapján és a népszámlálás internetes oldalán is közzétette az idei cenzus kérdőívének mintáját a Központi Statisztikai Hivatal. A népszámlálási kérdőívet bárki kitöltheti önállóan online, október 1. és 16. között.
2022-09-29 17:13:49
A mintegy 300 háztartás részvételével lezajlott mérés eredményei szerint fejenként 25,2 kg élelmiszert dobunk feleslegesen a szemétbe évente, a leggyakrabban elpazarolt élelmiszerek toplistáját pedig továbbra is az ételmaradékok vezetik.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 09. 23., 12:05
epizód: 2022 / 9   |   hossz: 18:38
Milyen a gazdaság, a vállalkozások helyzete Covid után, a háború és az energiaválság árnyékában? Mekkora sokkokat okozott az elmúlt pár év? Nyílnak-e kivezető utak az európai és a magyar gazdaság előtt? Hogyan segítheti a kilábalást az államilag támogatott Széchenyi Hitel MAX program? A kérdésekre Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A mintegy 300 háztartás részvételével lezajlott mérés eredményei szerint fejenként 25,2 kg élelmiszert dobunk feleslegesen a szemétbe évente, a leggyakrabban elpazarolt élelmiszerek toplistáját pedig továbbra is az ételmaradékok vezetik.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS