FinTechShow 8.0 – Hasznos digitális „holmik” kkv-knak pénzügyeik megszelídítéséhez

2024. 09. 19., 21:19

A kkv-kat segítő legújabb pénzügyi szolgáltatások és megoldások lesznek terítéken a FinTechShow 8.0 október 15-ei rendezvényén.

Hogyan válhat a pénzügyek digitalizációja a vállalkozások növekedésének motorjává? Hogyan alakíthatnak ki a kkv-k programozói tudás nélkül, legószerűen saját digitális vezérlőpultot, amellyel egyszerűvé és átláthatóvá tehetik pénzügyeiket?

Ki, milyen digitális megoldást kínál a kkv-knak pénzügyi folyamataik automatizálásához?

Válaszok és megoldások 2024. október 15-én a FinTechShow-n, a pénzügyek digitalizációs seregszemléjén a Budapest Kongresszusi Központban.

„A kkv-k útja a kézi számláktól a digitális platformokig” című kerekasztal-beszélgetésen részt vesz Barabás Tamás, a VOSZ társelnöke.

A főbb kérdések:

Milyen kihívásokkal kell megküzdeniük a kkv-knak ma, holnap és holnapután?

Kinek a digitális pénzügyi vezérlőpultját használják majd a jövőben a mikro-, kis- és középvállalkozások? A (neo)bankok, online számlázók, fizetési szolgáltatók, fintech cégek vagy az e-commerce platformok vezérlőpultja lesz majd a pénzügyek egykapuja is?

Hogyan lesz a három hetes, papíralapú vállalkozói hitelfelvételi macerából pár kattintásos, azonnali digitális finanszírozás?

Részletek és regisztráció

VOSZ

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-15 23:15:00
Összesen 2,8 milliárd forintnyi vissza nem térítendő forrásra pályázhat október 15-étől országszerte 2800 vidéki, egész évben nyitva tartó büfé. Az üzletenként egymillió forintos támogatást konyhatechnológiai és a mindennapi működéshez szükséges kisebb eszközök, készletek beszerzésére fordíthatják, de felhasználhatják energiahatékony és gazdaságos üzemelést támogató fejlesztésekre, vagy nagyobb beruházásokhoz is. Pályázni november 30-ig lehet – hívja fel a figyelmet a Magyar Turisztikai Ügynökség.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS