Fákat ültetnek „A Ti 30 zöld napotok” után

2021. 05. 19., 21:15

A Nemzetközi klímaváltozási világnap alkalmából a Games for Business 30 napos ingyenes játékosított képzésre invitálta a vállalatokat a fenntarthatóság jegyében.

A játékosított tanulási platformot fejlesztő csapat életében az utóbbi időben nagy szerepet kapott bolygónk védelme, amely legújabb termékfejlesztésükben is közrejátszott.

„Célunk a kezdetektől fogva az, hogy egyszerre szerethető élménnyé és hatékonnyá tegyük a tanulást. Ettől az évtől pedig együtt munkálkodunk ügyfeleinkkel egy erdőkkel teli, tiszta, ragyogó jövőért”mondta Fazekas László, a cég értékesítési és marketing vezetője.

(Fazekas Lászlónak az Üzletem.hu-n korábban megjelent cikkét IDE KATTINTVA olvashatja.)

Megújult rendszerüknek köszönhetően a munkáltatók és munkavállalóik hozzájárulhatnak az elmúlt évtizedek hatalmas erdőirtásának visszafordításához, ugyanis a digitális oktatással kímélik a környezetet, a Games for Business platformon keresztüli tanulással pedig élő fákat ültethetnek a felhasználók.

Az egy hónapos ingyenes képzés során a vállalatok megtapasztalhatják, hogy miként növeli a tréningek hatékonyságát az innovatív tanulási platform, miközben munkavállalóik a zöld és fenntartható életmóddal kapcsolatban mélyíthetik el ismereteiket.

A felhasználók akár csapatokat is alkothatnak és versenybe szállhatnak más szervezetekkel a toplista legjobb helyeiért és értékes nyereményekért.

„Számunkra nagyon fontos, hogy az élményszerűség és a hatékonyság mellett olyan terméket biztosítsunk, amely segíti a képzés és fejlesztésért felelős kollégák mindennapi munkáját is. Ezért a nyílt tréning alkalmából bárki megoszthatja velünk a véleményét a digitális tanulási formáról is”mondta Szalai Miklós, a cég termékfejlesztésért felelős vezetője.

A Games for Business csapata minden, a képzést teljesítő kolléga után, egy fát ültet el a Föld veszélyeztetett területein. És ez még nem minden: a tréningen résztvevő vállalatok további nyereményekkel gazdagodhatnak a program végén. Akár komplett tréning programot is nyerhetnek kollégáik számára a digitális kompetenciafejlesztés és a fenntarthatóság témáiban.

Azoknak a cégeknek, amelyek kedvet kaptak a részvételre, nincs más teendőjük, mint e-mailben elküldeni hivatalos részvételi szándékukat a Games for Business részére az info@gamesforbusiness.com címre, „A Ti 30 zöld napotok” megjelöléssel.

A képzés 2021. június 15-ig lesz elérhető.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS