Budapestre jönnek a világ legnagyobb UX designerei

2019. 10. 10., 18:30

A Prezi és az IBM Budapest Lab meghívására ismét Budapestre érkeznek a világ legnagyobb UX szakemberei. A háromnapos Amuse konferencián többek között a Google, a Facebook, a Booking.com designerei és stratégái mesélnek a felhasználói élmény legújabb trendjeiről.

Facebook, Google, Shopify, Booking.com – csak néhány azok közül a technológiai világcégek közül, akik vezető designerei, szakértői bepillantást engednek abba, hogyan tudják a felhasználói élményt (UX) tovább fokozni a következő években.

Minderre a Prezi és az IBM Budapest Lab által megrendezett Amuse konferencián kerül sor október 16-18. között a Vasúttörténeti Parkban, ahová idén is mintegy 1400 látogatót várnak a régióból.

Az Amuse konferencia a terméktervezés és a felhasználói kutatások mellett minden olyan témát érint, amely 2019-ben releváns lehet egy terméktervező csapatnak. A nyitóelőadást a konferencia visszatérő vendége, Josh Clark (a fotón) tartja. A Big Medium alapítója a mesterséges intelligencia alapú termékek tervezéséről, és az ezzel kapcsolatos kihívásokról beszél majd.

A háromnapos fesztivál kiemelt témája lesz az etika is, azaz hogyan ne éljünk vissza a tervezésben rejlő manipulációs lehetőségekkel. Ame Elliott, a Simple Secure design vezetője előadásában gyakorlati tanácsokat ad arról, hogyan segítheti elő a tervezők munkája a termék iránti bizalmat, a biztonságot, az adatvédelmet és az átláthatóságot.

Ahogy az elmúlt öt évben megszokhattuk, a Prezi és az IBM Budapest Lab az Amuse konferenciával egyidőben a Crunch konferenciát is megrendezi, ahol olyan nagy, nemzetközi adatvezérelt cégek szakemberei árulnak el kulisszatitkokat, mint a Facebook, a LinkedIn vagy a Riot Games.

„2014-ben azért vágtunk bele a Crunch és Amuse szervezésébe, hogy a Budapesten élő mérnököknek – a hazai elemzőkkel és tervezőkkel közösen – létrehozzunk egy nemzetközi szakmai közösséget. Azóta konferenciáink a régió legfontosabb eseményeivé váltak, ahol a közép-európai tehetségek olyan techcégekkel építhetnek értékes kapcsolatokat, mint a Netflix, a Facebook vagy a LinkedIn” – mondta Boros Ádám főszervező.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 24., 11:10
Az Európai Parlament 2024. április 24-én elfogadta a platformalapú munkavégzés munkakörülményeinek javításáról szóló irányelvét. A legfontosabb tudnivalókat dr. Szemán Péter, a Bán, S. Szabó, Rausch & Partners munkajogi csoportjának vezetője foglalta össze.
2024-05-27 07:30:05
Izgalmas fejlesztések a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán: elektronikus szem, elektronikus orr és többféle szemkamera is helyet kapott az újonnan kialakított laboratóriumban.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  Rovathírek: GUSTO

Izgalmas fejlesztések a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán: elektronikus szem, elektronikus orr és többféle szemkamera is helyet kapott az újonnan kialakított laboratóriumban.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS