Budapestre jönnek a világ legnagyobb UX designerei

2019. 10. 10., 18:30

A Prezi és az IBM Budapest Lab meghívására ismét Budapestre érkeznek a világ legnagyobb UX szakemberei. A háromnapos Amuse konferencián többek között a Google, a Facebook, a Booking.com designerei és stratégái mesélnek a felhasználói élmény legújabb trendjeiről.

Facebook, Google, Shopify, Booking.com – csak néhány azok közül a technológiai világcégek közül, akik vezető designerei, szakértői bepillantást engednek abba, hogyan tudják a felhasználói élményt (UX) tovább fokozni a következő években.

Minderre a Prezi és az IBM Budapest Lab által megrendezett Amuse konferencián kerül sor október 16-18. között a Vasúttörténeti Parkban, ahová idén is mintegy 1400 látogatót várnak a régióból.

Az Amuse konferencia a terméktervezés és a felhasználói kutatások mellett minden olyan témát érint, amely 2019-ben releváns lehet egy terméktervező csapatnak. A nyitóelőadást a konferencia visszatérő vendége, Josh Clark (a fotón) tartja. A Big Medium alapítója a mesterséges intelligencia alapú termékek tervezéséről, és az ezzel kapcsolatos kihívásokról beszél majd.

A háromnapos fesztivál kiemelt témája lesz az etika is, azaz hogyan ne éljünk vissza a tervezésben rejlő manipulációs lehetőségekkel. Ame Elliott, a Simple Secure design vezetője előadásában gyakorlati tanácsokat ad arról, hogyan segítheti elő a tervezők munkája a termék iránti bizalmat, a biztonságot, az adatvédelmet és az átláthatóságot.

Ahogy az elmúlt öt évben megszokhattuk, a Prezi és az IBM Budapest Lab az Amuse konferenciával egyidőben a Crunch konferenciát is megrendezi, ahol olyan nagy, nemzetközi adatvezérelt cégek szakemberei árulnak el kulisszatitkokat, mint a Facebook, a LinkedIn vagy a Riot Games.

„2014-ben azért vágtunk bele a Crunch és Amuse szervezésébe, hogy a Budapesten élő mérnököknek – a hazai elemzőkkel és tervezőkkel közösen – létrehozzunk egy nemzetközi szakmai közösséget. Azóta konferenciáink a régió legfontosabb eseményeivé váltak, ahol a közép-európai tehetségek olyan techcégekkel építhetnek értékes kapcsolatokat, mint a Netflix, a Facebook vagy a LinkedIn” – mondta Boros Ádám főszervező.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 09:10:00
2024. januárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605 100, a kedvezmények figyelembevételével számolt nettó átlagkereset 416 600 forint volt; az előbbi mediánértéke 493 700, az utóbbié 341 700 forintra rúgott – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS