Az online térbe helyezve rendezik meg a Cégek Éjszakáját szeptemberben

2020. 07. 22., 18:00

A koronavírus-járvány és annak egészségügyi kockázatai tavasszal a Cégek Éjszakáját is átmeneti megállásra kényszerítették, ám a rendhagyó karriernapra már nem kell sokat várni, az új időpont: 2020. szeptember 24. Ezen a napon ultramodern, 3D-s technika segítségével, virtuálisan is megnyílnak a budapesti cégek kapui a munkavállalók számára, hogy megmutassák igazi arc(ulat)ukat.

„Tavasszal egy nagyszabású, több helyszínen zajló, offline esemény szerepelt a terveink között, ám a COVID-19 miatt újra kellett álmodnunk a Cégek Éjszakáját”mondta Deák-Nagy Csilla, a rendezvény főszervezője.A járvány gyökeresen és szinte hetek alatt átalakította a munkaerőpiacot munkaadói és munkavállalói oldalon egyaránt. Sokan veszítették el az állásukat, vagy gondolkoztak el karrierjük jövőjén, eközben a munkaadók tömegesen álltak át a home office-ra, és helyezték át a munkamenetet az online térbe. Mindenki számára egy új kezdet, ami most zajlik, a Cégek Éjszakája pedig erre a helyzetre reflektál.

„A cél továbbra is az, hogy a vállalatok megmutathassák, milyen értékeket képviselnek, hogyan dolgoznak, milyen jövőt nyújtanak a kollégáiknak. De fontos szempont lett az is, hogy a magukat újrapozícionáló fővárosi cégek megmutassák, hogyan alkalmazkodnak a jelenlegi helyzethez. Ebben pedig egy hibrid formájú, különleges esemény lesz segítségükre, amely nem mindennapi, 3D-s technológiai megoldásokkal, abszolút mértékben alkalmazkodik a jelenlegi járványhelyzethez” – tette hozzá Deák-Nagy Csilla.

A Cégek Éjszakája először mutatkozik be Magyarországon. 2020. szeptember 24-én délután négy és éjfél között a résztvevő cégek a járványügyi előírások betartása mellett biztosítanak lehetőséget arra, hogy a vendégek személyesen keressék fel a nyitott irodákat, de az online térben is várják az érdeklődőket. Lesznek digitális workshopok, videós bemutatkozások, lesz lehetőség személyes beszélgetésre is, a programokat különféle játékok fűszerezik – mindezekre a rendezvény virtuális platformján keresztül lehet majd becsatlakozni, kiválasztva az adott céget, amelyre a vendég kíváncsi.

„Bár ez a digitális forma sok piaci szereplőnek egyelőre még idegen, ugyanakkor a felnövekvő generáció, illetve a fiatal felnőttek már készség szinten használják a digitális eszközöket, és élvezik annak hatékonyságát, kényelmét” – mondta Deák-Nagy Csilla.

A cégek jelentkezése folyamatos, az érdeklődők szeptember 15-től tudnak regisztrálni vendégként az ingyenes rendezvényre a Cégek Éjszakája virtuális platformján.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS