A valaha volt legnagyobb mezőny várható az Év Webshopja versenyen

2021. 05. 30., 19:00

Nincs olyan piaci szereplő, aki ne várná már tűkön ülve, hogy felpörögjön a gazdasági élet itthon és a világban. Ennek az élénkülésnek az online kereskedelemben az egyik első katalizátora lehet Az Év Webshopja 2021 verseny. A várakozások szerint az online térben a verseny minden eddiginél élesebb lesz, ezért is érdemes megragadni minden olyan lehetőséget, ami ebben a kiélezett helyzetben hosszú távon is előnyt jelenthet. Ez a vetélkedés egy ilyen lehetőség.

Ha Complexpress Logisztika Kft. és nyár, akkor Az Év Webshopja verseny, azaz a hazai webáruházak legmagasabb színvonalú és mindig érdekes, izgalmas szakmai megmérettetése. Jól tudják ezt már mindazon webshoptulajdonosok, akik rendszeres résztvevői az idén ötödik alkalommal meghirdetett eseménynek. Az újonnan jelentkezők pedig biztosak lehetnek benne, hogy egy rendkívül érdekfeszítő megmérettetés közepén fogják találni magukat. Afelől se lehetnek kétségeik, hogy már a puszta részvétellel egy olyan kereskedői potenciálhoz juthatnak, amilyet korábban talán nem is reméltek.

Az Év Webshopja verseny ugyanis nem arról szól, hogy azok fognak tarolni, akik nagy forgalommal, jelentős méretű bolttal és sokéves tapasztalatuk mellett gazdag portfólióval rendelkeznek. Itt mindez egyáltalán nem lényeges: ami a mérvadó, az a dinamikusság, az innovációra való nyitottság, a készség a kreatív megoldások alkalmazására, az elkötelezett hozzáállás. És a tulajdonképpeni lényeg: a mindezek összességéből adódó vásárlói élmény. Ez az, ami igazán nyom a latban a teljesítmények elbírálásánál.

Ezt a bírói munkát egy olyan zsűri végzi majd, amelynek komolysága már önmagában is záloga a magas nívónak. A független testület tagjai hagyományosan jelentős nemzetközi tapasztalatokkal is rendelkező, a szakma szinte minden ágazatát képviselő, elismert hazai szakértők. Ugyanígy illeszkedik a hagyományokhoz a díjátadó gála is, amely exkluzív kereteket biztosít a megérdemelt jutalmak átvételének emlékezetes pillanataihoz.

Az értékes, több milliós nyereményeket szintén nemzetközi hírnevű támogatók biztosítják. A díjak bezsebelésén és a versenyelőnyök megszerzésén kívül van azonban egy másik, legalább ilyen fontos célja is a vetélkedésnek: a szakma új tehetségeinek felkutatása. Nem véletlen, hogy a jelentkezők között mindig rengeteg a frissen indult, fiatal vállalkozás, akiket kifejezetten buzdítják is a szervezők a részvételre.

Az eddigi tapasztalatok alapján enélkül az ösztönzés nélkül is százával neveznek befutott, tapasztalt cégek, amelyek képviselői – ha már indultak korábban is – pontosan tudják, hogy itt nincsenek lefutott mérkőzések. Mindegy, hogy valaki egy megújulásra készülő, régi piaci szereplő, vagy egy frissen megjelent vállalkozás, a sikerre teljesen egyformák az esélyeik. Ez Az Év Webshopja verseny védjegye.

A Complexpress Logisztika Kft. szervezőként már a rajt előtt komoly kihívás elé néz. Minden jel arra utal, hogy a tavalyi 454 szereplős csúcsnevezési létszámot idén jóval felülmúlják, s az eddigi érdeklődéseket figyelembe véve a bűvös 500-as határ átlépése szinte biztosra vehető. Ennek egyik záloga lehet, hogy a változatlanul ingyenes nevezés mellett az indulók számára különböző szintű marketing csomagokat is biztosítanak. Ezek a verseny népszerűségét és ismertségét kihasználva komoly segítséget nyújtanak a márkaépítésben, a boltok online népszerűsítésében, a forgalom fejlesztésében. A verseny részleteivel kapcsolatos tudást pedig az esemény honlapján, illetve a közösségi média felületein lehet begyűjteni, innen lehet folyamatosan értesülni a versennyel kapcsolatos minden fontos információról.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.
2023-03-29 19:38:52
Megnyílt a 41. Construma Nemzetközi építőipari szakkiállítás Budapesten, a Hungexpo területén több mint 400 magyar és külföldi kiállító mutatja be termékeit és szolgáltatásait március 29. és április 2. között.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  Rovathírek: GUSTO

A szervezők célja, hogy összehozzák a kenyér szerelmeseit, hogy kicserélhessék tapasztalataikat, hogy visszaemeljék a köztudatba az igazi kenyérsütés fogalmát, készítésének változatait, eredeti ízeit.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS