A valaha volt legnagyobb mezőny várható az Év Webshopja versenyen

2021. 05. 30., 19:00

Nincs olyan piaci szereplő, aki ne várná már tűkön ülve, hogy felpörögjön a gazdasági élet itthon és a világban. Ennek az élénkülésnek az online kereskedelemben az egyik első katalizátora lehet Az Év Webshopja 2021 verseny. A várakozások szerint az online térben a verseny minden eddiginél élesebb lesz, ezért is érdemes megragadni minden olyan lehetőséget, ami ebben a kiélezett helyzetben hosszú távon is előnyt jelenthet. Ez a vetélkedés egy ilyen lehetőség.

Ha Complexpress Logisztika Kft. és nyár, akkor Az Év Webshopja verseny, azaz a hazai webáruházak legmagasabb színvonalú és mindig érdekes, izgalmas szakmai megmérettetése. Jól tudják ezt már mindazon webshoptulajdonosok, akik rendszeres résztvevői az idén ötödik alkalommal meghirdetett eseménynek. Az újonnan jelentkezők pedig biztosak lehetnek benne, hogy egy rendkívül érdekfeszítő megmérettetés közepén fogják találni magukat. Afelől se lehetnek kétségeik, hogy már a puszta részvétellel egy olyan kereskedői potenciálhoz juthatnak, amilyet korábban talán nem is reméltek.

Az Év Webshopja verseny ugyanis nem arról szól, hogy azok fognak tarolni, akik nagy forgalommal, jelentős méretű bolttal és sokéves tapasztalatuk mellett gazdag portfólióval rendelkeznek. Itt mindez egyáltalán nem lényeges: ami a mérvadó, az a dinamikusság, az innovációra való nyitottság, a készség a kreatív megoldások alkalmazására, az elkötelezett hozzáállás. És a tulajdonképpeni lényeg: a mindezek összességéből adódó vásárlói élmény. Ez az, ami igazán nyom a latban a teljesítmények elbírálásánál.

Ezt a bírói munkát egy olyan zsűri végzi majd, amelynek komolysága már önmagában is záloga a magas nívónak. A független testület tagjai hagyományosan jelentős nemzetközi tapasztalatokkal is rendelkező, a szakma szinte minden ágazatát képviselő, elismert hazai szakértők. Ugyanígy illeszkedik a hagyományokhoz a díjátadó gála is, amely exkluzív kereteket biztosít a megérdemelt jutalmak átvételének emlékezetes pillanataihoz.

Az értékes, több milliós nyereményeket szintén nemzetközi hírnevű támogatók biztosítják. A díjak bezsebelésén és a versenyelőnyök megszerzésén kívül van azonban egy másik, legalább ilyen fontos célja is a vetélkedésnek: a szakma új tehetségeinek felkutatása. Nem véletlen, hogy a jelentkezők között mindig rengeteg a frissen indult, fiatal vállalkozás, akiket kifejezetten buzdítják is a szervezők a részvételre.

Az eddigi tapasztalatok alapján enélkül az ösztönzés nélkül is százával neveznek befutott, tapasztalt cégek, amelyek képviselői – ha már indultak korábban is – pontosan tudják, hogy itt nincsenek lefutott mérkőzések. Mindegy, hogy valaki egy megújulásra készülő, régi piaci szereplő, vagy egy frissen megjelent vállalkozás, a sikerre teljesen egyformák az esélyeik. Ez Az Év Webshopja verseny védjegye.

A Complexpress Logisztika Kft. szervezőként már a rajt előtt komoly kihívás elé néz. Minden jel arra utal, hogy a tavalyi 454 szereplős csúcsnevezési létszámot idén jóval felülmúlják, s az eddigi érdeklődéseket figyelembe véve a bűvös 500-as határ átlépése szinte biztosra vehető. Ennek egyik záloga lehet, hogy a változatlanul ingyenes nevezés mellett az indulók számára különböző szintű marketing csomagokat is biztosítanak. Ezek a verseny népszerűségét és ismertségét kihasználva komoly segítséget nyújtanak a márkaépítésben, a boltok online népszerűsítésében, a forgalom fejlesztésében. A verseny részleteivel kapcsolatos tudást pedig az esemény honlapján, illetve a közösségi média felületein lehet begyűjteni, innen lehet folyamatosan értesülni a versennyel kapcsolatos minden fontos információról.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-02-28 20:10:00
„Akkor tudjuk felsővezetőként újra energizálni a munkatársakat, ha emberként is jelen vagyunk, és tudunk közösséget építeni magunk körül, egy olyan közösséget, ami megtartja, segíti, nem csak szakmailag, hanem lelkileg, mentálisan is a munkavállalókat. Újra kell tölteni a biztonság- és bizalomtankjaikat, mert csak feltöltődve lesznek lelkesíthetőek és ambiciózusak a változásra, a transzformációra” – írja Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS