Az Erste Bank megújult marketing stratégiájának középpontjában a „szerethető bankolás” áll.
2023-tól modernebb a logó, színesebb és életszerűbb a képi világ, a szövegeket pedig a hétköznapi nyelvhez igazítja a bank, hogy ezzel is segítse az ügyfeleket. „Nem félünk eltérni a megszokottól. Meg szeretnénk mutatni, hogy az ember a bankját szeretheti is. Ehhez közelebb kell hoznunk a bankolást az emberekhez minden szempontból” – hangsúlyozta Blaumann Debóra, az Erste marketing és PR területének vezetője. Kiemelte: ez az új szellemiség nem csak a bank megjelenésében, de az ügyfelekkel folytatott kommunikációjában és a szolgáltatásaiban is megjelenik majd.
A tavaly elindult változást a bank megjelenése is tükrözi. Az Erste Bank Hungary egyszerűen csak Erste lesz, és modernizálták az Erste Csoport arculatát is: a megjelenést a monokróm logó és a nyolc új dizájnszín teszi a várakozások szerint frissebbé és modernebbé. Az új bankfiókok, így a készülő budapesti Corvin Palace fiók a Blaha Lujza téren már az új arculattal várja majd az ügyfeleket, de a többi fiók is fokozatosan megújul, és a bank honlapja, digitális felületei is modernebb külsőt kapnak az év során – olvasható az Erste közleményében.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az Országos Atomenergia Hivatal jóváhagyta a paksi atomerőmű-beruházás során „az első beton öntéséhez szükséges előzetes biztonsági jelentést”, ami a projekt újabb fontos lépése – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.