Kiemelt és Edukációs Partnereket keres az MTÜ

2022. 09. 01., 11:18

Akár 50 százalékos kedvezmények, exkluzív részvételi lehetőségek, külpiachoz igazodó termék és csomagértékesítés – csak néhány, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Kiemelt Partnerei számára biztosított kedvezményei közül. A Kiemelt és Edukációs Partner pályázatra 2022. szeptember 26. 17:00 óráig jelentkezhetnek az MTÜ régi és új partnerei.

Idén is érdemes pályázni az MTÜ Kiemelt Partnere státuszra, hiszen a nyertesek számos előnyben részesülnek. Így például 50 százalékos kedvezményt kapnak az MTÜ által szervezett, költségtérítéses aktivitások részvételi díjából − így a vásárokéból is. Sőt, vásárok esetében az MTÜ Kiemelt Partnerei az ,,Innovatív turisztikai csomag” felhívásra jelentkezve pályázhatnak a teljes vásári részvételi díj elengedésére is. Valamint hamarabb értesülhetnek az MTÜ híreiről, illetve azokról a promóciós tevékenységekről, amelyekhez szolgáltatóként csatlakozhatnak. 

Mindezek mellett az MTÜ Kiemelt Partnereinek idén lehetőségük lesz egyes aktivitásokhoz és küldőpiaci profilhoz illeszkedő innovatív termékeket és csomagokat kidolgozni, amelyeket az MTÜ kollégái sales callok, workshopok és egyéb rendezvények keretében segítenek értékesíteni a külpiacokon.

Az MTÜ az egyes nemzetközi megkeresések alkalmával továbbra is elsősorban Kiemelt Partnereit ajánlja minősített szolgáltatóként, továbbá a felhívásokat is először az ő körükben teszi közzé. Továbbá az MTÜ az egyes aktivitásokhoz kapcsolódó részvételi lehetőségeket is Kiemelt Partnerei számára nyitja meg elsőként, és csak abban az esetben fogadja el további partnerek jelentkezését, amennyiben ezt az aktivitás résztvevői létszáma megengedi.

A Magyar Turisztikai Ügynökség által indított, a jól ismert termékek mellett az új attrakciókat bemutató edukációs utakon is csak a beutaztatással foglalkozó Kiemelt Partnerek munkatársai vehetnek részt, akik így a gyakorlatban sajátíthatják el a termékfókuszú látásmódot is.

A Kiemelt Partner Pályázatokat idén is − a korábbi évek gyakorlatának megfelelően − egy 5 fős, az MTÜ, a MABEUSZ, a MUISZ, az MSZÉSZ és a Magyar Turisztikai Szövetség tagjaiból álló szakértői bizottság bírálja el.

A jelentkezés részletes feltételeit és a regisztrációs felületet itt találja. Kérdés esetén forduljon bizalommal az MTÜ kollégáihoz, a kpep@mtu.gov.hu e-mail címen. (MTÜ)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 13., 14:40
A tavalyi a hazai turizmus új rekordéve, soha ennyien nem utaztak Magyarországra külföldről, soha nem pihent ennyi hazai vendég az országhatáron belül és soha nem keletkezett ennyi bevétel a szálláshelyeken – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a turizmus 2024. évi előzetes eredményeit értékelő sajtótájékoztatón.
2025. 01. 13., 20:10
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.
2025-01-13 09:10:00
Kulcsszerepet játszhatnak a munkahelyi barátságok a dolgozók elégedettségében, mentális egészségében, elkötelezettségében; ötből négy alkalmazott szerint nagyon fontos, hogy jóban legyen valakivel a cégnél – állapítja meg Friends at Work felmérésében a KPMG.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS