Kiemelt és Edukációs Partnereket keres az MTÜ

2022. 09. 01., 11:18

Akár 50 százalékos kedvezmények, exkluzív részvételi lehetőségek, külpiachoz igazodó termék és csomagértékesítés – csak néhány, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Kiemelt Partnerei számára biztosított kedvezményei közül. A Kiemelt és Edukációs Partner pályázatra 2022. szeptember 26. 17:00 óráig jelentkezhetnek az MTÜ régi és új partnerei.

Idén is érdemes pályázni az MTÜ Kiemelt Partnere státuszra, hiszen a nyertesek számos előnyben részesülnek. Így például 50 százalékos kedvezményt kapnak az MTÜ által szervezett, költségtérítéses aktivitások részvételi díjából − így a vásárokéból is. Sőt, vásárok esetében az MTÜ Kiemelt Partnerei az ,,Innovatív turisztikai csomag” felhívásra jelentkezve pályázhatnak a teljes vásári részvételi díj elengedésére is. Valamint hamarabb értesülhetnek az MTÜ híreiről, illetve azokról a promóciós tevékenységekről, amelyekhez szolgáltatóként csatlakozhatnak. 

Mindezek mellett az MTÜ Kiemelt Partnereinek idén lehetőségük lesz egyes aktivitásokhoz és küldőpiaci profilhoz illeszkedő innovatív termékeket és csomagokat kidolgozni, amelyeket az MTÜ kollégái sales callok, workshopok és egyéb rendezvények keretében segítenek értékesíteni a külpiacokon.

Az MTÜ az egyes nemzetközi megkeresések alkalmával továbbra is elsősorban Kiemelt Partnereit ajánlja minősített szolgáltatóként, továbbá a felhívásokat is először az ő körükben teszi közzé. Továbbá az MTÜ az egyes aktivitásokhoz kapcsolódó részvételi lehetőségeket is Kiemelt Partnerei számára nyitja meg elsőként, és csak abban az esetben fogadja el további partnerek jelentkezését, amennyiben ezt az aktivitás résztvevői létszáma megengedi.

A Magyar Turisztikai Ügynökség által indított, a jól ismert termékek mellett az új attrakciókat bemutató edukációs utakon is csak a beutaztatással foglalkozó Kiemelt Partnerek munkatársai vehetnek részt, akik így a gyakorlatban sajátíthatják el a termékfókuszú látásmódot is.

A Kiemelt Partner Pályázatokat idén is − a korábbi évek gyakorlatának megfelelően − egy 5 fős, az MTÜ, a MABEUSZ, a MUISZ, az MSZÉSZ és a Magyar Turisztikai Szövetség tagjaiból álló szakértői bizottság bírálja el.

A jelentkezés részletes feltételeit és a regisztrációs felületet itt találja. Kérdés esetén forduljon bizalommal az MTÜ kollégáihoz, a kpep@mtu.gov.hu e-mail címen. (MTÜ)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS