A már 12 országban jelen lévő Wyser belépett a hazai piacra

2020. 02. 27., 17:30

A Gi Grouphoz tartozó, toborzással, kiválasztással, valamint tanácsadással foglalkozó Wyser belépett a magyarországi piacra. A nemzetközi cég kifejezetten a hazai közép- és felsővezetőkre fókuszál. A cégcsoport tavaly előtt a Grafton Recruitment felvásárlásával tett komoly lépést a magyar terjeszkedés felé.

„A Wyser azért választotta Magyarországot, mert úgy látjuk, hogy a dinamikus gazdasági növekedés a jövőben is fennmaradhat, de a vállalatok egyre élesebb versennyel néznek majd szembe, így pedig még inkább szükségük lesz jól teljesítő vezetőkre” – mondta Rónai Dániel, a Wyser magyarországi vezetője.

A közép- és felsővezetői piac méretét 45-50 ezer főre becsüli a Wyser Magyarországon. Ez azonban a következő években növekedhet. Az elmúlt időszakban több mint 2000 milliárd forint értékű nagy volumenű beruházást jelentettek be Magyarországon a vállalatok, amelyeknek a megvalósulásához nem csak a különböző funkciók ellátásához szükséges szakembereket kell megtalálni, hanem a kulcsfontosságú közép- és felvezetőkre is.

A Wyser azokat a vezetőket célozza meg, akik még nem az executive search – fejvadászat célcsoportjába esnek, de már jóval túlnőttek a specialista szinten, kiválasztásukhoz több időre és más módszertanra van szükség. Kimondottan erre a szegmensre egyik cég sem fókuszált eddig a magyar piacon. 

A Wysernél dolgozó szakemberek széleskörű iparági ismerettel rendelkeznek, ami nagyban hozzájárul a megfelelő döntéshozók gyors és hatékony kiválasztásához. Mi több, a társaság nemzetközi kapcsolatrendszerére és a kiválasztási módszereire is támaszkodhatnak.

„Azt a közép- és felsővezetői réteget célozzuk meg, akik nem csak az interjúkon tett benyomásaik alapján bizonyulnak jó szakembereknek, hanem hiteles referenciáik is ezt bizonyítják, őket tekintjük csúcsteljesítő vezetőknek” – tette hozzá Rónai Dániel.

A társaság a közeljövőben tanácsadóként is megjelenik a hazai piacon. A HR tanácsadás mellett a menedzserek integrálása is kiemelt feladata a cégnek, ugyanis ettől függ, hogy milyen hamar tud valós értéket teremteni egy szervezetben az új vezető.

A digitalizáció és a robotizáció eredményeként a munkaerőpiac jelenleg hatalmas átalakuláson megy keresztül Magyarországon is. A Wyser szerint azok a cégek maradhatnak erősek a magyar piacon a következő években, ahol a vezetés képes és hajlandó alkalmazkodni a gyors változásokhoz és a digitalizációhoz. Ebben a környezetben egyre nagyobb szükség lesz arra, hogy közép- és felsővezetői szinten elkötelezettek legyenek a legújabb technológiák iránt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.
2024-05-21 10:10:00
A KPMG Global Energy CEO Outlook legutóbbi kutatása szerint a vezérigazgatók a jelenlegi ingatag geopolitikai és politikai helyzetben is bizakodóak a növekedési kilátásokat illetően, a befektetések terén pedig legfőbb prioritásuk a generatív mesterséges intelligencia. Lelkesedésüket az etikai problémák és a kiberbiztonsági kockázatok mérséklik.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  Rovathírek: GUSTO

Május a legjobb időszak arra, hogy a természetben piknikezzünk – ehhez most egy tökéletes helyszínt is ajánlhatunk, hisz már csak párat kell aludni és a noszvaji Nomádban startol a szezon egyik leghangulatosabb rendezvénye!

  Rovathírek: ATOMBUSINESS