Wolt-rekordok 2021-ben: Covid-teszt 280 ezerért, éttermi rendelés 230 ezerért

2021. 12. 31., 11:38

Hányszor rendelt a legelszántabb felhasználó a Wolttól? Melyik étel bizonyult a legnépszerűbbnek? Mekkora értékű volt a legnagyobb megrendelés? Hány beszélgetést folytatott a legaktívabb felhasználó az ügyfélszolgálattal?

Kinek hogyan telt a 2021-es év? Van, akinek például úgy, hogy naponta akár többször is rendelt a Woltról: a legtöbb egy felhasználóhoz köthető rendelés éves összesített száma ugyanis 1035. De az a rekorder is kedvelheti, ha házhoz jön a melegétel, aki egy napon belül adott le 27 éttermi rendelést. Még kicsit belehúznak, és lekörözik a munkáltatói megrendelőket is – a Wolt at Work szolgáltatást igénybe vevő cégek esetében a legmagasabb rendelésszám ugyanis 3153 volt.

2021 legnépszerűbb étele a Wolton a sajtburger: 395 614 darabot rendeltek belőle a felhasználók. Éppen ezért nem csoda, hogy olyan Wolt-felhasználó is akad, aki szabályosan imádja a hamburgert, mivel összesen 445 alkalommal rendelt hamburgert árusító éttermekből 2021-ben. A legfőbb pizzafogyasztó messze elmarad tőle a maga 162 rendelésével. Aki pedig a változatosságért van oda, az összesen 181 különböző éttermet próbált ki egy év alatt. A legnagyobb értékű éttermi rendelés pedig 231 849 forintra rúgott.

Nemcsak éttermi rendeléseknél születtek rekordok, a Wolt applikációjában különböző üzletekből, patikákból, sőt, pár hete a Wolt Marketből is rendelhetünk. Aki nem aprózta el a bevásárlást, az mindjárt 266 különféle terméket vásárolt egy napon belül. A legnépszerűbb árucikk a Szentkirályi 1,5 literes természetes ásványvize lett – 19 756 palack fogyott belőle. Vannak igazán márkahű vásárlók is, akik rendre megrendelik ugyanazt a terméket – így tett az a felhasználó is, aki összesen 2,5 millió forintot költött el Nyakas Irsai Olivér borra az év során. A legnagyobb értékű rendelésben mégsem volt alkoholos termék: 279 960 forintért vásárolt valaki covid-19 gyorsteszteket. A fenyőfa a gyorsteszthez képest szezonális árucikknek mondható, de így is sokan éltek a lehetőséggel, hogy néhány gombnyomással rendeljék házhoz a család karácsonyfáját – 79 százalékban nordmann fenyőt, 21 százalékban lucfenyőt.

A leggyorsabb házhozszállítás mindössze 1 percig tartott, a leghosszabb távot pedig az a rendelés tette meg, amelyet 10,7 km távolságból vitt ki a felhasználónak a Wolt futár partnere. Van, aki kifejezetten élvezi, hogy online cseveghet a Wolt ügyfélszolgálatos munkatársaival, válthatnak néhány GIF-et, míg a problémamegoldók kiderítik, mi a fennakadás oka, és segítenek orvosolni azt: akadt egy olyan felhasználó, aki egy év alatt összesen 918 beszélgetést bonyolított az ügyfélszolgálattal.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS