Bepillantás a vászonképkészítés rejtelmeibe

2020. 06. 20., 06:00

A vászonképek manapság nagyon elterjedtek. Sokan vásárolnak vagy rendelnek, hiszen remek ajándék és csodaszép lakásdísz. Ha ezt a cikket olvasod, bizonyára már a te érdeklődésedet is felkeltették, és kíváncsi vagy talán arra is, hogy hogyan is készülnek, vagy mi a rendelés menete. A vászonképkészítés folyamata rendkívül egyszerű. Nézzük is, miből tevődik össze!

Vászonképkészítés néhány lépésben

Hogyan készül a vászonkép? Röviden: az alkotók a választott képet kinyomtatják, igény szerint vakrámára helyezik, és mondhatni, kész is a kép. Ez első hangzásra nem tűnik túl bonyolult dolognak. Ám ahhoz, hogy a kép tökéletes és valóban olyan legyen, mint amilyet a megrendelő elképzelt, rendkívül alaposnak kell lenni. Ezért most részletesebben is bemutatjuk e csodás lakásdekor elkészítésének folyamatát.

Rendelés menete

  • A megrendelés

Mint minden termék esetében, az első lépés itt is a megrendelés. Ugyanis csak akkor kezdődhet el a termék gyártása, ha arra a vásárló igényt tart. A vászonképek esetében ez általában úgy működik, hogy először is a potenciális vevő ellátogat egy vászonképek készítésével foglalkozó cég honlapjára. Itt talál egy olyan felületet, ahol fényképet kell feltölteni. Tehát kiválasztja a fényképet, amelyből később vászonképet szeretne készíttetni és feltölti azt. A kép feltöltése előtt érdemes megbizonyosodni arról, hogy a képnek milyen a minősége és a felbontása, hiszen ez nagyban befolyásolja a végeredményt. A feltöltött képet szerkesztheted, vághatod és effektet is rakhatsz rá, ha mindez kész, leadhatod a rendelést. Ehhez látogass el a vaszonkep.hu oldalára!

  • Fényképek ellenőrzése

Ahogy azt fentebb is említettem, a képek minősége a kiváló végeredmény szempontjából nagyon fontos. Ennek érdekében szükséges ezt ellenőrizni is. A vászonképen dolgozó személy ellenőrzi a beküldött fotó minőségét, javít rajta, és ha esetleg nagyon rossz minőségű a kép, akkor egyeztet veled a továbbiakról.

  • Nézőkép küldése

A fénykép ellenőrzését követően a cég megtervezi a vászonképet. Ha pedig ezzel elkészült, egy nézőképet fog küldeni a megrendelőnek, amely előrevetíti, hogy milyen is lesz valójában a rendelt vászonkép. Ekkor még a megrendelő gond nélkül kérhet változtatást és jelezheti, ha valamit másképp gondolt.

  • A gyártás

A nézőkép jóváhagyását követően megkezdődik a gyártás folyamata. Ami valójában annyit jelent, hogy a választott fényképet kinyomtatják, és szükség esetén vakrámára helyezik, így könnyedén kerülhet fel később a falra. Itt érdemes megemlíteni, hogy az igényes cégek jó minőségű festéket, sőt van, ahol vízálló festéket használnak, illetve a vakráma is minőségi faanyagból készül.

  • Csomagolás és szállítás

Abban az esetben, ha a megrendelő nem személyesen kívánja a képet átvenni, akkor a becsomagolást követően megtörténik a kiszállítás.

Tehát a vászonképkészítés és annak rendelése nem bonyolult, ha örömmel vásárolnál egy ilyen képet, már tudod is, hogyan fogj hozzá!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS