A Márkabolt.hu nyerte az Ország Boltja versenyt

2022. 02. 28., 17:17

Az Árukereső.hu által szervezett 2021-es verseny több mint 2200 webáruház között dőlt el, és azt az idén – két év után – ismét a Márkabolt.hu nyerte meg.

Tíz év alatt megötszöröződött a hazai webáruházak egyik legrangosabb megmérettetésének mezőnye. Míg 2011-ben 440 webáruház indult el, tavaly már rekordszámú, több mint 2200 e-shop vett részt az Árukereső.hu által 11. alkalommal megrendezett versenyen. Az évről évre egyre nagyobb érdeklődés többek között annak köszönhető, hogy az Ország Boltja Versenyen kiosztott díjak rendkívül fontos elismerésnek és hiteles visszajelzésnek számítanak a magyar e-kereskedelemben: a Minőségi, illetve Népszerűségi díjak komoly presztízsértéket vívtak ki maguknak.

Ebben a két kategóriában indulhattak ez alkalommal is a résztvevők. A közönségdíjra az orszagboltja.hu oldalon, valamint a webshopok oldalaira kihelyezett szavazógombokkal lehetett voksolni. A Minőségi kategóriában azok a webáruházak indultak, amelyek tagjai az Árukereső.hu Megbízható Bolt Programjának. A díjak a program résztvevőinek valós vásárlói vélemények alapján kialakult egész éves teljesítményt tükrözik.

A 2021 legjobb webáruházának járó Ország Boltja fődíjat a Márkabolt.hu érdemelte ki, amely a Minőségi I. díjat is elnyerte a műszaki cikk és mobilkommunikáció kategóriában. A hagyományokat folytatva, a kategóriák első helyezettjei összesen 2,8 millió forint értékű PPC nyereményben (online hirdetési költségkeretben) is részesültek.

„Azóta, hogy legutóbb két éve adhattuk át személyesen az elismeréseket, gyökeresen megváltozott a világ: az e-kereskedelem több évet ugrott előre, megelőzte önmagát, miközben új fogyasztók százezrei próbálták ki az online vásárlást és a digitális tér más szolgáltatásait” – fogalmazott Rácz Csaba, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „a mostani díjazottak nem csupán Magyarország legmegbízhatóbb szolgáltatását nyújtó webáruházai, hanem olyan vállalkozások, amelyek sikerrel vették ennek a kihívásokkal teli időszaknak az akadályait. Képesek voltak előnyt kovácsolni a helyzetből: nem érték be azzal, hogy megtartsák vásárlóikat, hanem számukat és elégedettségüket is növelni tudták.”

Az idén először hirdettek ki – minőségi és mennyiségi szempontok figyelembevételével – különdíjasokat Marketplace kategóriában. Ezt Baka László, az Árukereső.hu marketingvezetője azzal indokolta, hogy az Árukeresőn való direkt értékesítés a cég és partnerei számára egyaránt kiemelt fontosságú forgalomnövelő lehetőség. A vásárlók kérdőíven értékelik az Árukereső Marketplace-en leadott vásárlásukat, majd ezen visszajelzések összesítése alapján állapították meg a különdíjasokat. Tavaly a legjobbnak a Marketworld.hu bizonyult, őt a Mall.hu és a Netkazán.hu követte a rangsorban.

nyertesek teljes listája megtekinthető az orszagboltja.hu weboldalon.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 13., 14:40
A tavalyi a hazai turizmus új rekordéve, soha ennyien nem utaztak Magyarországra külföldről, soha nem pihent ennyi hazai vendég az országhatáron belül és soha nem keletkezett ennyi bevétel a szálláshelyeken – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a turizmus 2024. évi előzetes eredményeit értékelő sajtótájékoztatón.
2025. 01. 13., 20:10
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.
2025-01-10 17:55:00
Célszerű már az első bérszámfejtés előtt nyilatkozni az adóalap-kedvezményekről, hogy a munkáltatók már a januári fizetésben is figyelembe vehessék a munkavállalóknak járó kedvezményeket – hívja fel a figyelmet az adóhivatal, amely legegyszerűbb és leggyorsabb megoldásként az online nyilatkozatot ajánlja.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS