A Márkabolt.hu nyerte az Ország Boltja versenyt

2022. 02. 28., 17:17

Az Árukereső.hu által szervezett 2021-es verseny több mint 2200 webáruház között dőlt el, és azt az idén – két év után – ismét a Márkabolt.hu nyerte meg.

Tíz év alatt megötszöröződött a hazai webáruházak egyik legrangosabb megmérettetésének mezőnye. Míg 2011-ben 440 webáruház indult el, tavaly már rekordszámú, több mint 2200 e-shop vett részt az Árukereső.hu által 11. alkalommal megrendezett versenyen. Az évről évre egyre nagyobb érdeklődés többek között annak köszönhető, hogy az Ország Boltja Versenyen kiosztott díjak rendkívül fontos elismerésnek és hiteles visszajelzésnek számítanak a magyar e-kereskedelemben: a Minőségi, illetve Népszerűségi díjak komoly presztízsértéket vívtak ki maguknak.

Ebben a két kategóriában indulhattak ez alkalommal is a résztvevők. A közönségdíjra az orszagboltja.hu oldalon, valamint a webshopok oldalaira kihelyezett szavazógombokkal lehetett voksolni. A Minőségi kategóriában azok a webáruházak indultak, amelyek tagjai az Árukereső.hu Megbízható Bolt Programjának. A díjak a program résztvevőinek valós vásárlói vélemények alapján kialakult egész éves teljesítményt tükrözik.

A 2021 legjobb webáruházának járó Ország Boltja fődíjat a Márkabolt.hu érdemelte ki, amely a Minőségi I. díjat is elnyerte a műszaki cikk és mobilkommunikáció kategóriában. A hagyományokat folytatva, a kategóriák első helyezettjei összesen 2,8 millió forint értékű PPC nyereményben (online hirdetési költségkeretben) is részesültek.

„Azóta, hogy legutóbb két éve adhattuk át személyesen az elismeréseket, gyökeresen megváltozott a világ: az e-kereskedelem több évet ugrott előre, megelőzte önmagát, miközben új fogyasztók százezrei próbálták ki az online vásárlást és a digitális tér más szolgáltatásait” – fogalmazott Rácz Csaba, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „a mostani díjazottak nem csupán Magyarország legmegbízhatóbb szolgáltatását nyújtó webáruházai, hanem olyan vállalkozások, amelyek sikerrel vették ennek a kihívásokkal teli időszaknak az akadályait. Képesek voltak előnyt kovácsolni a helyzetből: nem érték be azzal, hogy megtartsák vásárlóikat, hanem számukat és elégedettségüket is növelni tudták.”

Az idén először hirdettek ki – minőségi és mennyiségi szempontok figyelembevételével – különdíjasokat Marketplace kategóriában. Ezt Baka László, az Árukereső.hu marketingvezetője azzal indokolta, hogy az Árukeresőn való direkt értékesítés a cég és partnerei számára egyaránt kiemelt fontosságú forgalomnövelő lehetőség. A vásárlók kérdőíven értékelik az Árukereső Marketplace-en leadott vásárlásukat, majd ezen visszajelzések összesítése alapján állapították meg a különdíjasokat. Tavaly a legjobbnak a Marketworld.hu bizonyult, őt a Mall.hu és a Netkazán.hu követte a rangsorban.

nyertesek teljes listája megtekinthető az orszagboltja.hu weboldalon.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Az Országos Atomenergia Hivatal elindította Instagram oldalát, amelynek célja az ismeretterjesztés: rövid, szórakoztató posztok formájában mutatja be az atomenergia és annak békés célú alkalmazásához kapcsolódó érdekességeket elsősorban a diákoknak, illetve mindenkinek, aki az atomenergia iránt érdeklődik.