Új vezető a hazai 3M élén

2021. 11. 05., 16:00

Új cégvezetőt nevezett ki a 3M Hungária Kereskedelmi Kft. élére a cég regionális vezetése 2021. október 1-jétől.

A 70 országban jelenlévő, 90 ezer embert foglalkoztató vállalat Bereznyák Györgyöt kérte fel a magyarországi képviselet vezetésére. A közlekedésmérnök végzettséggel és MBA diplomával rendelkező szakember már 11 éve dolgozik a nagyvállalatnál különböző vezető pozíciókban előbb hazai, majd regionális szinten, előtte a Schneider Electric munkatársa volt.

Bereznyák György párhuzamosan a cég regionális vevőszolgálati vezetői feladatait is ellátja.

A 3M régiónkban (Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Ukrajna és Georgia) 30 éve van jelen. A csoport a kelet-európai nyitás óta mintegy 650 millió dollárt fektetett be a régióba, ahol összesen 4400 embert foglalkoztat, és 12 ezer terméket gyárt.

A cég kiemelkedő figyelmet fordít a környezetvédelemre is. Egymilliárd dollárt szán globálisan a következő 20 évben környezetvédelmi célok elérésére, 2050-re pedig minden tevékenységük karbonsemleges lesz.

(Fotó: 3M)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS