Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. 12. 17., 10:00

2021. január 1-től Peter Gazik tölti be a Telenor Magyarország vezérigazgatói pozícióját. A szakember az elmúlt 10 évben különböző vezetői szerepköröket töltött be a telekommunikációban vállalati kapcsolatok és szabályozási területeken, az elmúlt öt évben pedig a szlovákiai O2 mobiltársaság vezérigazgatója volt. A Telenor Magyarország vezérigazgatói posztját Jan Hanustól veszi át, aki 2018 júliusa óta irányította a vállalatot.

„Szeretném megköszönni Jan Hanusnak azt a kiváló munkáját a Telenor Magyarország élén, amely révén egy dinamikusan növekvő vállalattá tette a céget. Egyben örömmel köszöntöm Peter Gazikot a fedélzeten, aki megfelelő tapasztalattal rendelkezik a Telenor további növekedésének biztosításához” – mondta Ladislav Bartonicek, PPF Csoport részvényese, a PPF Telecom Csoport vezérigazgatója.

„Célom, hogy a Telenor Magyarország csapatának vezetésével együtt vihessük tovább a Telenor lendületét. Úgy gondolom, hogy vezetési stílusom, a más piacokon szerzett tapasztalataim, a kreativitásom és az elkötelezettségem nagymértékben hozzájárul a jövőbeni sikereinkhez a magyar piacon” – tette hozzá Peter Gazik, a Telenor Magyarország új vezérigazgatója.

Peter Gazik kinevezésével kapcsolatban a távozó vezérigazgató, Jan Hanus elmondta: „Egy kihívásokkal teli időszakban vettem át a Telenor vezetését azzal az ambícióval, hogy növekvő pályára állítsam a vállalat teljesítményét. A nagyszerű magyarországi csapattal elértük, hogy a Telenor jelenleg egy dinamikusan erősödő telekommunikációs vállalat, így boldogan adom át a stafétabotot Peternek. Sok sikert kívánok neki a Telenor Magyarország következő fejezetének megírásához.”

A Telenor Magyarországról: a Pannon GSM néven alapított Telenor Magyarország 1994. március 27-én Magyarországon elsőként indított kereskedelmi GSM-szolgáltatást. A jelenleg 75 százalékban a cseh PPF Csoport, és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló cég a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalataként több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat. 3,1 millió előfizetőt lát el hatékony, megfizethető és könnyen használható hang- és adatátviteli megoldásokkal, digitálisan elérhető tartalmakkal, üzleti megoldásokkal és értéknövelt szolgáltatásokkal.

A Telenor Hipernet hálózatának folyamatos fejlesztésével, innovatív megoldásaival a hazai piac hosszú távú befektetője. 2020. novemberében Magyarország lakosságának 99,17 százaléka részére és területének 99,75 százalékán biztosít lefedettséget a Hatósági Szerződésben előírt követelmények figyelembevételével.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 03., 15:55
Több mint 900 jelölést mérlegelve választották ki azt a 30 művészt, sportolót, újságírót, oktatót és tudóst, akik közül tízen vehetik majd át a Prima Primissimákat és húszan a Primákat megillető kisplasztikát és az idén jelentősen megemelt pénzdíjat december 6-án a Művészetek Palotájában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS