Új ügyvezető az Avon Magyarország élén

2020. 06. 02., 16:45

Az Avon májustól új régiós szervezeti struktúrában folytatja működését. Az átalakulást követően az Avon Magyarország egy újonnan létrejött régió része lett, amely 23 országot foglal magába. Radeczky Zoltán, a Pannónia régió és Magyarország eddigi ügyvezetője az öt al-klaszter egyikének vezetőjévé lépett elő, így mostantól Olasz Henrietta tölti be az Avon Magyarország ügyvezető igazgatói pozícióját.

  • Az Avon májustól új régiós szervezeti struktúrában folytatja működését. Az átalakulást követően az Avon Magyarország egy újonnan létrejött régió része lett, amely 23 országot foglal magába. Radeczky Zoltán, a Pannónia régió és Magyarország eddigi ügyvezetője az öt al-klaszter egyikének vezetőjévé lépett elő, így mostantól Olasz Henrietta tölti be az Avon Magyarország ügyvezető igazgatói pozícióját.

2020 izgalmasan indult az Avon számára, hiszen az év elején zárult le a Natura &Co-val való akvizíció, és megalakult a világ negyedik legnagyobb, teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalata.

A tranzakciót követően a vállalatcsoport azon dolgozott, hogy olyan szervezeti struktúrát hozzon létre, amely a kulturális sokszínűség és egy egyszerű működési modell mentén tovább erősíti piaci jelenlétet. Ennek eredményeképpen jött létre Goran Petrovic vezetésével az új, óriás Közép-Kelet Európai klaszter, amely 23 országot foglal magába és alapvető működési elvként tartja szem előtt a fenntartható üzleti fejlődést.

A Közép-Kelet Európai klaszteren belül 5 további alklaszter található. Magyarország, a Pannónia régió országaival együtt (Magyarország, Bosznia-Hercegovina, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Montenegro) mostantól az összesen 11 országot magába foglaló Dél-Európai régióhoz tartozik Andreea Moldovan vezetésével.

„A most következő időszak igen izgalmasnak ígérkezik mindannyiunk életében, hiszen a régiónkhoz tartozó 11 ország mindegyikének megvannak a saját kíváló erőforrásai, kultúrája és fantasztikus, egyedi életérzése. Feladatunk most nem más, mint megtalálni azt a közös hangot, amelynek köszönhetően együtt még sikeresebbek lehetünk, illetve hogy nem csupán magunk, hanem a világ számára is a legjobb szépségipari vállalatot hozzuk létre” – nyilatkozta Andreea Moldovan, a Dél-Európai régió vezetője.

Radeczky Zoltán, a Pannónia régió és az Avon Magyarország eddigi ügyvezető igazgatója az Oroszországból, Kazahsztánból és Kirgizisztánból álló Avon-régió vezetőjévé lépett elő. Az Avon Magyarország élére Olasz Henrietta került, aki több mint 18 éves Avonnál szerzett tapasztalattal rendelkezik.

Új vezető az Avon Magyarország élén

Olasz Henrietta, az Avon Magyarország újonnan kinevezett ügyvezető igazgatója 2002-ben csatlakozott az Avon gödöllői csapatához értékesítési elemzőként. 2010-től az Avon Duna-csoport (Magyarország, Bulgária, Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina, Macedónia, Albánia, Montenegró) integrációs vezetője, majd Magyarország, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina üzleti integrációs vezetője lett. 2017-ben nevezték ki a németországi Avon ügyvezetőjévé, majd 2019-től mostanáig Magyarország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Horvátország, Szlovénia, Montenegró senior marketing menedzseri pozícióját látta el.

„Óriási örömmel tölt el, hogy a nemzetközi pozíciók, illetve a németországi vállalat irányítása után most a magyarországi Avont vezethetem. Tagadhatatlanul egy kihívásokkal teli időszaknak nézünk elébe, egyrészt az új régiós struktúrának köszönhetően, ahol másik 10 országgal kell szorosan együttműködnünk, másrészt a jelenlegi krízishelyzet miatt is. Hiszem, hogy ez nemcsak egy nagy feladat az Avon Magyarország munkársai részére, hanem a tudástranszfer révén óriási lehetőség is, amelynek első eredméyneit már hamarosan megtapasztalhatjuk mind hazai, mind nemzetközi szinten is” – nyilatkozta Olasz Henrietta.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Szabó Gergely ügyvéd válaszol.
2024-04-23 10:10:00
Kevesebbet költenek a cégek reklámra a Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynökségének legfrissebb elemzése szerint, amely közel száz, a legnagyobb hirdető reklámköltési- és pénzügyi adatait vizsgálta, kiegészítve a Kantar Media Adex és a Nielsen közönségméréseinek adataival.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. egyik kiemelt projektje az ún. nagyon kis aktivitású radioaktív hulladékok végső elhelyezésére alkalmas, felszíni tároló létesítése a közeljövőben. Ezek a hulladékok ugyan rövid ideig sugároznak, megfelelő elhelyezésük mégis nagy körültekintést igényel.