Takács Márton lett a Moore Global turisztikai szektorvezetője

Takács Márton lett a Moore Global turisztikai szektorvezetője
2022. 02. 14., 19:03

Takács Mártont, a Moore Hungary Hotel és Turizmus tanácsadási üzletágának vezetőjét nevezték ki a Moore Global újonnan megalakult Hotel és Turizmus munkacsoportjának élére. A globális szektorvezetők feladata a 113 országban működő 233 Moore tagvállalat közötti együttműködés erősítése az adott iparágban.

Takács Márton 2021 márciusában csatlakozott a Moore Hungary csapatához. A közgazdász végzettségű szakember több mint egy évtizedes szállodafejlesztésre, illetve turizmusfejlesztési stratégiára fókuszáló tanácsadói múlttal rendelkezik. Pályafutása során már több, mint száz komplex szállodaberuházási és turizmus iparági projektben vett részt.

A Hotel és Turizmus szektor mellett most két további szektor is kialakításra került a Moore hálózatán belül: a Pénzügyi Szolgáltatások szektor élére Ewen Fleminget, a Johnston Carmichael londoni irodavezetőjét, az ESG (Környezet, Társadalom és Irányítás) szektor vezetőjének pedig Mary Tresselt, a kaliforniai Armanino LLP üzletágvezetőjét nevezték ki.

A világ egyik vezető tanácsadó és könyvvizsgáló vállalataként ismert Moore Global már számos iparágban létrehozta azokat szektorokat, amelyeknek célja a hálózaton belüli tudás hatékony megosztása, együttműködések kialakítása, tréningek és újítások végrehajtása annak érdekében, hogy a hálózatban jelenlévő legjobb gyakorlatok valamennyi üzleti partner és alkalmazott számára elérhetővé váljanak.

A már korábban meglévő szektorok a következők: Média és Szórakoztatóipar, Energetika, Bányászat és Megújuló Erőforrások, Gyártás és Kereskedelem, Tengerészet, valamint Ingatlan és Építőipar.

Takács Márton kinevezése tovább erősíti a Moore Hungary nemzetközi hotel és turizmus tanácsadási tudásközpont-szerepét, a lépés nyomán tovább szélesednek kapacitásépítési és információelérési képességei.

(A felvételen Takács Márton, Mary Tressel és Ewen Fleming.)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS