Ő lett idén az Év Ifjú Szállodása

2019. 11. 30., 15:00

Fazekas Eufrozina nyerte el idén Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége Dr. Menyhárt Lajos Alapítványának kuratóriuma által odaítélt Év Ifjú Szállodása díjat.

Fazekas Eufrozina 2010. és 2013. között elvégezte a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának Szociológia BA szakát. Ezt követően a PTE Közgazdaságtudományi Karának Marketing MSc szakára járt, ahol 2015-ben diplomázott – írja a turizmus.com.

2015 szeptemberétől projektvezetőként dolgozik a Hotel & More Hotel Management cégcsoport számára.

Ugyanezen év novemberétől napjainkig a győri ETO Park Hotel****superior Business & Stadium szállodaigazgatója, ahol a szálloda teljes körű üzemeltetésének, üzleti tevékenységének megszervezése, koordinálása és felügyelete a feladata.

2017 májusától az ETO Park Élményközpont igazgatója is.

Angolul és németül beszél. Kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkezik magyarul és angol is. Kiváló szervező, problémamegoldó és remek konfliktuskezelő. Kreatív, kezdeményező, rugalmas, emellett pontos és precíz is.

(Fotó: MSZÉSZ)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-07 18:07:00
A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az IKEA, a Masterplast, a Richter, a Spar és a Tesco érdemelte ki az Effekt 2030 díjat, az Aldi és a Vodafone különdíjat nyert, a Körber pedig megszerezte a közönségdíjat. A nyertesek az Effekteam október 7-én megrendezett ESG konferenciájának keretében vehették át a szakmai elismeréseket.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS