30 országból ez a 3 győzött a borrajongóknál

2019. 07. 19., 11:00

A lasminute.com felmérése szerint a borrajongók Olaszországot tartják a legjobb boros országnak.

Harminc különböző bortermelő országot hasonlítottak össze, elsősorban a bortermelés, a borkóstoltatás, a pincészetek látogathatósága, valamint az utazási és szállásköltségek minőségének, ár-érték arányának tekintetében – írja a Gusto.

Olaszország valamennyi szegmensben fejhosszal győzött. Franciaország a második, Spanyolország a harmadik, Dél-Afrika a negyedik helyen végzett, míg Ausztrália a 15., az Egyesült Államok a 27. helyre csúszott.

Olaszország azért is győzhetett ebben a versengésben, mert úgy tűnik, a borfogyasztókat tényleg itt éri a legtöbb pozitív tapasztalat. Már csak azért is, mert itt jelentősen több a nyitott pincészet, ahová előzetes bejelentkezés nélkül is beeshetünk egy-egy borkóstoló erejéig.

Nyilván szerepet játszott még az a nem elhanyagolható tény, hogy az olasz borok átlagára (4, 77 euró) alacsonyabb, mint mondjuk, a franciáké (5, 73 euró).

Nem véletlen, hogy a Wine-Searcher szerint a világ 50 legdrágább bora közül 38 Franciaországból származik.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS