Az elektronikusan intézhető élelmiszerlánc-felügyeleti ügyek száma dinamikusan növekszik a Nébih Ügyfélprofil Rendszerében. A fokozódó igények megbízható kiszolgálása érdekében az ügyintézés biztonságát támogató újdonság fogadja az ügyfeleket a mai naptól.
A 2022. január 19-ét követő első belépéskor egy felugró ablak jelenik meg a Nébih Ügyfélprofil Rendszerében. Ebben az „előszobában” a felhasználónak egy kattintással nyilatkoznia kell arról, hogy saját vagy meghatalmazó nevében, esetleg cégképviselet alapján jár-e el. Utóbbi esetekben az is egyből megadható, hogy melyik megbízó nevében kívánja igénybe venni a Nébih elektronikus szolgáltatásait.
Az ügyfél-listában történő navigációt pedig a korábbinál részletesebb, átláthatóbb szűrési és rendezési lehetőségek támogatják a jövőben.
[cikkbnanner]
A meghatalmazó kiválasztását biztosító ablak bármikor újra megjeleníthető az ÜPR felületének jobb felső sarkában található gomb segítségével – a több vállalkozást képviselő felhasználók ennek ismétlődő előhívásával választhatják ki a soron következő ügyintézés alanyát.
A Nébih Ügyfélprofil Rendszerével kapcsolatban felmerülő további kérdés esetén keresse a Nébih ügyfélszolgálatát az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.