„Akciós sör” müncheni módra

„Akciós sör” müncheni módra
2022. 08. 13., 09:45

Egy müncheni söröző vendégei napraforgóolajjal is fizethetnek a „folyékony kenyérért”, így nem kerül veszélybe a betevő rántott szelet sem.

Az orosz-ukrán háború egyebek mellett a napraforgóolaj-ellátásban is fennakadásokat okozott, mivel a termék legnagyobb exportőre Oroszország és Ukrajna (volt). A müncheni Giesinger sörfőzde és söröző ezért „egy az egyben” bartert ajánlott vendégeinek: egy liter étolajért egy liter (két korsó) sört ajánlott vendégeinek.

„Egyszerűen kifogytunk az olajból a konyhában, ezért leleményesnek kell lennünk” – magyarázta a Reuters TV-nek Erik Hoffmann, a söröző vezetője. Az akció sikeres: már több száz liter étolaj „befolyt” a konyha raktárába, így a rántott szeletet sem kellett levenni az étlapról.

Akadt olyan vendég – bizonyos Moritz Baller –, aki 80 liter napraforgóolajat „váltott be” nyolc láda sörre. Az olajat Ukrajnában vásárolta, ahova egy segélycsomagokat szállított, a „csereérték” pedig a születésnapi partiján oltotta a vendégek szomját.

Az ajánlat csáberejét részben az adja, hogy míg egy liter sör körülbelül 7 euróba kerül a német kocsmákban, addig egy liter napraforgóolajért (amikor lehet kapni) körülbelül 4,5 eurót kell fizetni. „Az akció menő – lelkendezett Baller, aki meglehet, a németországi szupermarketek árszintjénél is olcsóbban jutott hozzá az étolajhoz. – „Olcsó sörhöz juthatunk, és még Giesingernek is segítünk!”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 03., 23:03
Közzétették az ESG törvény újabb módosításának tervezetét, amely jelentős egyszerűsítéseket ígér a vállalkozások számára a fenntarthatósági célú átvilágítási kötelezettségek teljesítésének területén. A változások – a módosító törvény elfogadása esetén – a kihirdetés után 30 nappal lépnének hatályba, míg a módosult bírságolási rendelkezések csak 2026-tól válnának alkalmazhatóvá. A javaslat által bevezetni kívánt legfőbb változtatásokról a DLA Piper Hungary készített összefoglalót.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS