Itt találod az összes cikket a „televízió” témában!
A legtöbb cég által támogatott műsor a TV2 Nagyító c. magazinja volt 2021 második felében, elkészítését 116 cég támogatta
Tavaly a magyarországi televíziós reklámiac 4 százalékos bővüléssel 63 milliárd forintos bevételt ért el – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég elemzéséből.
A tulajdonos szerint az arany cappuccino nem csupán divattermék, ugyanis a nemesfémnek állítólag kifejezetten jó hatása van az egészségre.
Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.