Itt találod az összes cikket a „szépségápolás” témában!
Hogyan tudott a svéd szépségipari óriás alkalmazkodni a jelenlegi nehéz időszak kihívásaihoz? A FOREO kelet-európai piacokért felelős vezérigazgatója, Vladimir Cuturilo beszél a cég stratégiájáról.
Jelenleg az a legfontosabb célom, hogy a piaci pozíciónkat tovább erősítve meghatározó szereplők maradjunk a szépségiparban és a direkt értékesítési piacon – mondta az Üzletemnek Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.
Szakmai téren rengeteg ötletemet valósíthattam meg – mondta az Üzletemnek Eke Mariann. A dm Kft. HR Managere állítja: ő maga is motivált és lelkes, ami automatikusan átmegy a csapatára.
Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik egy nőknek szóló új magazin.
Idén immár hatodik alkalommal indult útjára Európa-szerte a Women Startup Competition versenysorozata. A nemzetközi verseny idei fő partnere az AVON.
Mivel azt csinálom, amit igazán szeretek, az esetek nagy többségében lelkesen teszem a „nemszeretem” feladatokat is – mondja Bárdos Eszter az Üzletemnek.
Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.
A kínai szinglik 5 milliárd dollárral többet költöttek egyetlen napon, mint egy évvel korábban.
Amúgy a siller, úgy tűnik, a magyar közönség számára értelmezhetetlen kategória.
Minden akadály elhárult a Paks II. beruházás megvalósítása elől, és minden feltétel adott ahhoz, hogy az építkezés megfelelő ütemben haladjon – mondta Alekszej Lihacsov, a Roszatom vezérigazgatója.