Itt találod az összes cikket a „robotizáció” témában!
Gyakori a félrepriorizálás, mivel egy nagyvállalat többszáz alkalmazása és rendszere közül valójában csak tucatnyi az, amely lényegileg befolyásolja a technológiai képességeket.
A növekvő energiaárak továbbra is jelentős aggodalmat okoznak minden méretű vállalat számára.
Naponta jelennek meg olyan innovációk, amelyek gyökerestől forgatnak fel komplett szegmenseket. Ezzel a tempóval még a jól összerakott IT-csapatokkal gazdálkodó vállalatok is nehezen birkóznak meg. Mi a különbség a kiszervezés és a kölcsönzött csapatok bevonása között, mit kell megfontolni egy ilyen együttműködés során?
A bérszínvonal emelkedése hozzájárulhat az automatizálás és a robotizálás terjedéséhez, legnagyobb vesztesei pedig az alacsony termelékenységű vállalatok lesznek.
Nagy a kereslet ügyfélszolgálati munkatársakra, de arra is van példa, hogy egy-egy informatikai fejlesztési projektre már komplett csapatot keresnek a megbízók.
Egy közel 2 milliárd forintos beruházás keretében új logisztikai raktárközpontot épített a villamossági termékek kis- és nagykereskedelmével közel 30 éve foglalkozó Daniella Kft.
A technikai fejlődés és az országhatárok lebomlásával lehetősége van a mikro, kis és közepes méretű szolgáltató irodáknak is nemzetközi kapcsolati hálók kialakítására – mondta az Üzletemnek dr. Bajcsay Gergely ügyvéd.
Hála a költséghatékony átszervezésnek, a koronavírus-járvány miatti válságkezelés annyira jól sikerült cégen belül, hogy az eredeti tervekhez képest korábban, már júliusban vissza tudtuk állítani a rentabilitást jelentő üzemi szintet – mondta Vida Péter az Üzletemnek adott interjúban. A Viapan Group vezérigazgatója úgy látja, hogy a jól felkészült, motivált, kellő gyakorlattal rendelkező álláskeresők most szinte azonnal munkába állhatnak.
A vállalatok digitalizáltsága javítja a cégek versenyképességét – hangsúlyozta Nagy Ádám, az Innovációs és Technológiai Minisztérium iparági stratégiákért és szabályozásért felelős helyettes államtitkára.
A különböző elektronikus ügyfélszolgálati megoldásokat – például közösségi média, chatbot, SMS – használók 41 százalékának telefonon is kapcsolatba kell lépnie a vállalattal az ügyintézés során. Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere szerint a jövőt a különböző csatornák közötti átjárás, ugrálás, nem pedig a gépek uralma jelenti.
Küldetése, hogy a borászatok kedvelői ősszel is felfedezzék a régió egyedülálló borkultúráját, gasztronómiáját.
Folytatódik a munkagödör kialakítása az 5. blokk területén – jelentette be Szijjártó Péter.