Itt találod az összes cikket a „reklámkampány” témában!
A Hipnózis idei mezőnyében 33 magyarországi ügynökség összesen 51 ügyfélnek készített, április előtti munkája verseng. A díjátadót szeptember második felében rendezik meg.
Üzleti szolgáltatást indít a TikTok, amely megkönnyítheti egy brand kiépítését a platformon.
A város turizmusának fellendítése érdekében országos tájékoztató kampányt folytat júliusban és augusztusban a pécsi önkormányzat.
Visszajövünk! címmel a Magyar Turisztikai Ügynökség június 1-jén indítja nagyszabású belföldi kampányát, melynek célja a belföldi turizmus újraindítása.
A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább. A kampányt az Artificial Group készítette.
Raktárkezelőket és rendszerszervezőket keres a Libri-Bookline. Egyperces videóban mutatják be, hogyan jutnak el az olvasókhoz a megrendelt könyvek.
„A legjobb, amit egy férfi kaphat” – régi szlogenjét helyezi új megvilágításba a Gillette új kampányában.
Jeong Kwan szeptember 25-én 15:00-17:30 között tart előadást a templomi konyha művészetéről, az egészségmegőrzésről és szót ejt a fenntarthatóság fontosságáról is.
Minden akadály elhárult a Paks II. beruházás megvalósítása elől, és minden feltétel adott ahhoz, hogy az építkezés megfelelő ütemben haladjon – mondta Alekszej Lihacsov, a Roszatom vezérigazgatója.