Itt találod az összes cikket a „reklámkampány” témában!
A Hipnózis idei mezőnyében 33 magyarországi ügynökség összesen 51 ügyfélnek készített, április előtti munkája verseng. A díjátadót szeptember második felében rendezik meg.
Üzleti szolgáltatást indít a TikTok, amely megkönnyítheti egy brand kiépítését a platformon.
A város turizmusának fellendítése érdekében országos tájékoztató kampányt folytat júliusban és augusztusban a pécsi önkormányzat.
Visszajövünk! címmel a Magyar Turisztikai Ügynökség június 1-jén indítja nagyszabású belföldi kampányát, melynek célja a belföldi turizmus újraindítása.
A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább. A kampányt az Artificial Group készítette.
Raktárkezelőket és rendszerszervezőket keres a Libri-Bookline. Egyperces videóban mutatják be, hogyan jutnak el az olvasókhoz a megrendelt könyvek.
„A legjobb, amit egy férfi kaphat” – régi szlogenjét helyezi új megvilágításba a Gillette új kampányában.
A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.
Miután a nemzetközi és a magyar sajtóban is megjelentek olyan hírek, amelyek szerint a magyar kormány már tárgyal a Roszatom esetleges „kiváltásáról”, az orosz cég újra megerősítette: továbbra is készen áll a Paks II projekt megvalósítására.