Itt találod az összes cikket a „Mózes István” témában!
Vigyáznak a vendégek egészségére, de összességében kevés kreatív ötlettel javítják az vásárlói élményt a magyar kávézókban – derült ki az ügyfélkiszolgálás piacán 20 éve jelen lévő ClientFirst Consulting országos kutatásából.
A magyar boltokban az európai átlagnál jobban ügyelnek a maszkviselésre, ugyanakkor majdnem az üzletek felében a vevők és az eladók sem tartják be a kötelező távolságot – derült ki a próbavásárlásokkal foglalkozó MSPA Europe/Africa 15 országot érintő friss felméréséből.
A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között.
Igyekszem világos és konkrét célokat megfogalmazni kollégáimnak, és hozzá erkölcsi, anyagi motivációt kötni – mondta az Üzletemnek Mózes István, az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere.
A szervezők célja, hogy összehozzák a kenyér szerelmeseit, hogy kicserélhessék tapasztalataikat, hogy visszaemeljék a köztudatba az igazi kenyérsütés fogalmát, készítésének változatait, eredeti ízeit.
Az Európai Unión belül francia vezetéssel, tizenkét ország részvételével nukleáris koalíció alakult, amely Brüsszelben ülésezett az energiaminiszterek tanácsának ülését megelőzően.