MOME

Itt találod az összes cikket a „MOME” témában!

A design és business összekapcsolását helyezi előtérbe a MOME Open új képzése

A design és business összekapcsolását helyezi előtérbe a MOME Open új képzése

A fenntarthatóság szempontjából támogatja a (nagy)vállalatok versenyképességét a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem mesterkurzusa.
2022. 09. 10., 17:13
Milyen anyagból készül 30 év múlva a ruha?

A jövő innovatív anyagairól szóló előadások, beszélgetések, kiállítások és workshopok segítségével köti össze a designereket, anyagkutatókat, az anyagipar további képviselőit és a közönséget MOME IK konferenciája.

2021. 01. 19., 20:00
Barabási Albert-Lászlóval kutatja új piacait a MOME

Megújulásának részeként nemzetközi piackutatást végez a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME), amelynek célja az egyetem külföldi versenytársainak vizsgálata, valamint új partnerintézmények, sőt leendő oktatók megtalálása is. A munkát Barabási Albert-László világhírű magyar hálózatkutató és csapata segíti.

2019. 10. 30., 13:15
Így lehet bekerülni a Daimler dizájntervezői csapatába

Filczer Balázs három éve dolgozik Mercedesekkel a német járműgyártó óriás, a Daimler dizájnstúdiójában. Ezt annak az együttműködésnek is köszönheti, ami volt iskolája, a MOME és a Daimler között már tizenhét éve tart.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS