Mastercard

Itt találod az összes cikket a „Mastercard” témában!

GKID-Mastercard: 8,5 százalékkal nőtt 2023-ban az e-kereskedelem forgalma

GKID-Mastercard: 8,5 százalékkal nőtt 2023-ban az e-kereskedelem forgalma

A magyar e-kereskedelmi piacon működő webáruházak által kiszolgált online rendelések száma 2023-ban meghaladta a 83 milliót, értéke mintegy 1474 milliárd forintot tett ki, 8,5 százalékkal nőtt 2022-höz képest – derül ki a GKID piackutató vállalat és a Mastercard digitális kereskedelmi körképéből.
2021. 10. 22., 12:15
Új ezermilliárdos szereplő – így működik a Google Pay

8109 forint – átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google Pay fizetési megoldás.

2021. 07. 21., 10:30
Előlegkampánnyal támogatja a tanulók nyaralását az euDiákok

Zsebpénzkiegészítés, tanulmányok, albérlet vagy vágyott ingóságok – leginkább ilyen célokra fordítják a fiatalok a diákmunkával szerzett jövedelmeket. Az euDiákok Iskolaszövetkezet most fizetéselőleget ad tagjainak, hogy megkönnyítse számukra nyári terveik megvalósítását és hozzásegítse őket a jól megérdemelt pihenéshez.

2020. 11. 23., 12:15
Ezt is tudja a frissített Google Pay

A Google nagy változtatásokat végzett a Pay appban, hogy egyszerűbbé tegye a fizetéseket, és segítse pénzügyeink hatékonyabb kezelését.

2020. 11. 20., 11:30
A K&H-é az év lakossági számlacsomagja

A K&H Bank ifjúsági számlacsomagját díjazták a Mastercard – év bankja programján. Az év lakossági számlacsomagjának választott, teljeskörű banki megoldás a legfiatalabb korosztálytól, már hatéves kortól biztosít számlavezetést.

2020. 10. 01., 18:15
Az Erste Bank ügyfelei is fizethetnek részletre hitelkártyájukkal

Az Erste hitelkártyás tranzakciók esetében is elérhetővé vált a Mastercard Részletfizetés. Az ügyfelek a boltokban a POS terminálon, a webáruházakban online is választhatják a fizetendő összeg fix részletekben történő kiegyenlítését a vásárlás pillanatában.

2019. 09. 11., 16:00
Kisvállalkozásokat céloz meg a Mastercard

A Mastercard és a bankkártya elfogadásra specializálódott SumUp elsősorban a kis- és mikrovállalkozások körében szeretné emelni a készpénzmentes fizetés arányát.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS