Itt találod az összes cikket a „márkahűség” témában!
Az online vásárlással automatizált lett a rendszer, a korábbinál jóval kevesebb értékesítőre van szükség. Kasza Tamás értékesítési szakértő szerint 2022-ben sokkal nagyobb hangsúlyt kellene fordítani a márkaépítésre.
A vásárlók egyre inkább visszavágynak az üzletekbe – emeli ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatása.
A magyarok 15 százaléka ragaszkodik a megszokott termékekhez, míg a világban csupán 8 százalékos a márkahűség.
Az amerikaiak többségét jobban izgatja az Apple iPhone-ja, mint a Google operációs rendszere.
Ruprecht Lászlóval, a Stílusos Vidéki Éttermiség elnökével beszélgettünk egyebek között arról, miért érdemes ellátogatni szeptember 14-15-én Tatára, a SVÉT legnagyobb rendezvényére.
Instabilnak minősítette a zaporizzsjai atomerőműnél kialakult helyzetet Rafael Grossi, a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség főigazgatója, miután szeptember 4-én felkereste a létesítményt, ugyanakkor kifejezte reményét, hogy előrelépés történik az erőmű biztonságának szavatolása terén.