Itt találod az összes cikket a „Magyar Vöröskereszt” témában!
Az Egészségügyi Világszervezet és a Nemzetközi Vöröskereszt kezdeményezésére 2004 óta június 14. a Véradók Világnapja. Ez alkalomból háromhetes országos véradó kampányt indítanak a HotelHero és az MSZÉSZ szállodái a Magyar Vöröskereszt segítségével.
A Magyar Vöröskereszt azért kezdett kereskedelmi tevékenységbe, hogy az adományok és a szponzoráció mellett a sajátmárkás termékek értékesítésével előre kalkulálható és szabadon felhasználható anyagi erőforráshoz is hozzá jusson.
Az Auchan alapítványának köszönhetően idén is folytatódhatott az élelmiszerosztás a rászoruló családok körében.
A Telenor és a Magyar Vöröskereszt a koronavírus járvány miatt lakossági tájékoztató kampányt indított.
Most egymillió tejes doboz is azt üzeni, hogy adj vért!
Kardos István hisz abban, hogy mi, magyarok empatikusak vagyunk és nem csak kampányszerűen segítünk. A Magyar Vöröskereszt főigazgatója az Üzletem-nek adott interjúban arról is beszélt, hogyan teremtenek win-win szituációt a kisebb és nagyobb cégekkel.
A Magyar Vöröskereszt két éve sajátmárkás termékek értékesítésével lépett a piacra, idén pedig speciality kávézót nyitott a szervezet székházának földszintjén.
Nekem nagyon tetszik, annyira, hogy kiálltam mellette főszerkesztőnkkel szemben is, aki szerint csak szokványos ipari képlettel van dolgunk.
A Paksi Atomerőműben befejezték a 2. blokk ez évre tervezett karbantartását és éves főjavítását. Az üzemeltető szakemberek felterhelték a blokkot.