Itt találod az összes cikket a „Magyar Public Relations Szövetség” témában!
A kinevezéssel az ICCO célja a szervezet megerősítése, a PR-ügynökségek láthatóbb és eredményesebb képviselete nemzetközi szinten.
A PR-ágazat árbevétele az előző évi 64 milliárd forintról 48 milliárd forintra esett 2020-ban; az adózott eredmény nem csökkent, a szektorban foglalkoztatottak száma ugyanakkor több mint 27 százalékkal mérséklődött – derül ki a Magyar Public Relations Szövetség 30. évfordulója alkalmából kiadott PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadványból.
Public Relations (PR) piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest.
A PR szakmában dolgozók kétharmada nő, a vezetőknél viszont épp fordított az arány – hívta fel a figyelmet a Magyar Public Relations Szövetség nemzetközi tanulmányokra hivatkozva.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.