Itt találod az összes cikket a „előfizetés” témában!
Tízből hat budapesti szerint egyszerűbb havi díjat fizetni olyasvalamiért, amit rendszeresen használ az ember, mint alkalmanként – derül ki a Wolt által a fővárosi fogyasztók körében végzett reprezentatív felmérésből.
Nem véletlen, hogy milliárdokat fektet bele a Microsoft: a TikTok se szerzett annyi követőt ilyen rövid idő alatt, mint az AI csevegő, amit bármiről kérdezhetünk.
Egy év alatt 42-ről 48 százalékra nőtt a korlátlan beszélgetést tartalmazó előfizetések aránya a távközlési szolgáltatásokat összehasonlító oldal, a Telenet.hu adatai szerint.
Az új ügyfelek kétharmada már csak egy év hűségidőt vállalt.
A német Handelsblatt két évvel ezelőtti megújulásával bebizonyította, hogy egy gazdasági napilap is lehet olvasmányos és letisztult.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.