Itt találod az összes cikket a „cégkapu” témában!
A cégkapu használatára és az elektronikus kapcsolattartásra vonatkozóan számos változást figyelhettünk meg az elmúlt években. Az 2021-re érvényes szabályozást és aktualitásokat az RSM Hungary gyűjtötte össze.
A Cégkapu bevezetése után továbbra is rendszerszintű probléma, hogy a NAV értesítései nem mindig jutnak el közvetlenül a megfelelő személyhez.
Kizárólag Cégkapun keresztül intézhetik elektronikusan adóügyeiket a NAV-nál január 1-jétől a gazdálkodó szervezetek. A kötelező cégkapus kapcsolattartás már a közelgő munkáltatói, foglalkoztatói havi járulékbevallás benyújtására is vonatkozik, aminek a határideje január 14. – hívja fel a figyelmet az adóhivatal.
Hogyan kell cégkapus tárhelyről dokumentumot beküldeni a NAV-hoz? Milyen lépéseket kell követni a sikeres beküldéshez?
Változások lesznek az elektronikus kapcsolattartásra és a Cégkapu használatára vonatkozóan 2019-től. A legfontosabb tudnivalókat Hegedüs Sándor, az RSM Hungary adóüzletágának vezetője foglalta össze.
Kapacitásbővítés, kutatás-fejlesztés, valamint munkavállalói képzés is szerepel abban a közel 200 millió euró értékű beruházássorozatban, amelyet gyöngyösi és csömöri telephelyein indít a fogyasztási cikkeket gyártó amerikai vállalat.
Orbán Viktor washingtoni sajtótájékoztatóján bejelentette: az amerikai szankciós akadályokat átadtuk a múltnak.