Itt találod az összes cikket a „Cápák között” témában!
Az újonnan alapított cégek majdnem háromnegyedének van üzleti terve és közel ötödük nyitott arra is, hogy banki hitelből valósítsa meg az ötletét – derül ki a K&H felméréséből. 23 százalék már vett is fel hitelt korábban, a legnépszerűbb konstrukció a likviditási problémák áthidalását segítő folyószámlahitel.
A sikeres vállalkozáshoz elengedhetetlen a webes jelenlét: 10-ből 9 cég megtalálható valamilyen formában online derül ki a K&H felméréséből.
Vannak olyan induló és nemrégen alapított cégek, amelyek pár millió forint tőkéből el tudják érni céljaikat, ám nem ez a jellemző. Ahhoz, hogy a vállalkozások megvalósíthassák fejlesztési terveiket és marketingkampányokat indíthassanak jellemzően több tízmillió forintra van szükségük – derül ki a K&H kutatásából.
Jellemzően több mint ötmillió forint szükséges az első pár évben egy vállalkozás beindításához és működtetéséhez – derült ki a K&H felméréséből.
Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média.
Magyar vállalkozások piacra jutását segíti a Hungaricool by SPAR termékverseny és az RTL Klub Cápák között című üzleti showműsorának együttműködése. A hét díjazott versenyző 32 árufejlesztése – a kávéktól kezdve a szószokon át a komposztálható evőeszközökig – már elérhető az INTERSPAR hipermarketekben.
A Cápák között harmadik évadjának K&H az innovációért különdíj nyertese, a Simple On You vállalkozás a divatot köti össze a magyar költészettel: innovatív technológia segítségével nyomtatott, mindennapi ruhadarabjaikon ugyanis a művészi rajzok, illusztrációk mellett, a legnagyobb költőink versidézetei tűnnek fel.
Bár a vállalkozó vagy vezető pozíciót betöltő nők társadalmi elfogadottsága és vállalkozói berkeken belüli megítélése az utóbbi években egyaránt javulni látszik, napjainkban még mindig nagyon alacsony a nők aránya a vállalkozói körökben.
A vállalkozások hosszú távú sikere azon is múlik, hogy felismerjék szakmai korlátaikat, hiányosságaikat, és tapasztalt üzleti tanácsadókhoz forduljanak, mert az innovatív ötlet bár felkelti a vállalkozás iránt az érdeklődést, a szakmai tudás és tervezés adja az alapját az eredményes működésnek – javasolják a K&H szakértői, valamint Balogh Péter, a Cápák között üzleti show-műsor egyik befektetője.
A Start it @K&H inkubátor programban részt vevő Munch által fejlesztett alkalmazással a boltok, pékségek, éttermek és szállodák a nap végén kedvezményesen értékesíthetik az el nem adott, ám jó minőségű ételeiket, így felvéve a harcot az élelmiszerpazarlással.
Ahhoz, hogy az új cégek a járványhelyzet következtében előállt körülményekhez sikeresen tudjanak alkalmazkodni, a szakértői segítség mellett erős elkötelezettségre és egyedi ötletre van szükség – állítja a csütörtökön folytatódó Cápák között üzleti showműsor egyik befektetője, Moldován András.
A SPAR Magyarország régóta elkötelezte magát a magyar gazdák, családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar mellett. Őket támogatja és hozza helyzetbe a magyar piacon a kiskereskedelmi vállalat Hungaricool by SPAR kezdeményezése, amely csatlakozott a Cápák között című üzleti show-hoz.
Egyre több startup és vállalkozás dönt úgy, hogy kockázati tőkebefektetést vesz igénybe cége elindításához, fellendítéséhez, hogy felgyorsítsa a piacra lépését, fejlődését. A befektetők elnyerése azonban külön „művészet”, amelynek nem árt megtanulni a technikáját. A Cápák között üzleti showműsor K&H az innovációért különdíját elnyert, Cseppke megálmodói ezért megmutatják, hogy mire érdemes figyelni, amikor a sorsdöntő megbeszélésre sor kerül.
A hagyományos hitelezés mellett egyre népszerűbbnek számít a kockázati tőkebefektetés a kis- és középvállalkozások körében, sokan azonban nincsenek pontosan tisztában az ezen finanszírozási forma igénybevételéhez szükséges tudnivalókkal.
A K&H a „Cápák között” versenyzők tapasztalatai alapján megmutatta azt a néhány kritikus pontot, amely döntően meghatározza egy vállalkozás sikerét.
A K&H Cápák között rendezvénysorozat a mai ismereteknek az elsajátításában segíti a vállalkozásokat, az értékesíteni kívánt termék prototípusának letesztelésétől a cégalapításon át a hatékony marketing és eladási ismeretekig, hogy a két legnagyobb buktatót – a vásárlók hiányát és a finanszírozási nehézségeket – ki tudják küszöbölni.
A K&H a Cápák között című üzleti tévéshow különdíj jelöltjeivel dolgozik együtt a kis- és középvállalatokat célzó kampányában.
Egy hónapja ért véget a Cápák között első évada az RTL Klubon, a stúdióban 17 befektetés született.
A N’iceroll és annak fejlesztése, fenntarthatóvá tétele minden energiámat leköti – mondja az Üzletemnek Böröcz Zsófia, fagyizó tulajdonos, gasztromentor.
A Mentes Cukrászüzem új résztulajdonossal folytatja a munkát. Apró Anna 25 millió forintot fektet Oltványi Zsolt üzletébe.
Miket és hogyan érdemes elkerülni, ha vállalkozást indít vagy fejleszt az ember? A Cápák és a K&H Bank tippjei.
A sikeres pitch vagy villámprezentáció titka, ha 3 percben úgy be tudjuk mutatni cégünket, hogy azzal akár egy cápa, azaz befektető figyelmét is fel tudjuk kelteni. Ehhez a K&H, a Cápák között versenyzőinek pénzügyi mentora gyűjtötte össze azt a négy kritikus részletet, amire mindenképpen érdemes odafigyelni a bemutatkozás során.
Előnyt vagy hátrányt jelent egy új üzlet beindításában, ha a családban van már vállalkozói tapasztalat?
A Cápák között üzleti tévés show csapatait mentoráló K&H szerint érdemes lehet minél jobban kidolgozni az üzleti elképzelést.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.