Itt találod az összes cikket a „call center” témában!
Az elmúlt két évben NKFI pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét a Clementine, a hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége. A Cassandra racionalizálja a call centerek napi működését,
A fogyasztóvédelem áprilistól augusztusig ellenőrzi az ügyfélszolgálatok működtetésére kötelezett vállalkozásokat annak érdekében, hogy a fogyasztók ügyeiket végeláthatatlan várakoztatás nélkül intézhessék el távolról is.
Az elért eredményekben hiszek, azok mindig önmagukért beszélnek, a sikeres projektek vonzzák az új feladatokat – mondja az Üzletemnek Jakab Szabolcs, az eSense Zrt. vezérigazgató-helyettese.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését október elejéig várják.
A különböző elektronikus ügyfélszolgálati megoldásokat – például közösségi média, chatbot, SMS – használók 41 százalékának telefonon is kapcsolatba kell lépnie a vállalattal az ügyintézés során. Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere szerint a jövőt a különböző csatornák közötti átjárás, ugrálás, nem pedig a gépek uralma jelenti.
Sok vállalat számára kihívást jelent, hogy miképp lehet az ügyfélszolgálatok működését költséghatékonnyá tenni.
Újabb nemzetközi multi bízta meg a magyar tulajdonú Geomantot csúcstechnológiájú ügyfélszolgálati megoldások megvalósításával.
Az internetes kiskereskedelemben minden negyedik vásárlás akad el amiatt, hogy a vásárlóknak nincs elegendő információjuk a termékről.
Új fejezetet nyit a call center szolgáltatások történetében az automatizáció, amellyel jelentős mértékű költséghatékonyságot érhetnek el a telefonközpontokat működtető vállalatok.
A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.
A Paksi Atomerőműben befejezték a 2. blokk ez évre tervezett karbantartását és éves főjavítását. Az üzemeltető szakemberek felterhelték a blokkot.