Itt találod az összes cikket a „bormarketing” témában!
A kormányzat aktívan segíti az idei szüret eredményes lebonyolítását, ennek ellenére egyes szőlőfelvásárló pincészetek méltatlan és piaci szempontból is indokolatlanul alacsony árat ajánlanak a szőlőért. Nem érdemelnek fejlesztési forrásokat a szőlőtermelőkkel tisztességtelen felvásárló cégek.
Nemzetközi díjat nyert a magyar borok kóstoltatásával és nemzetközi megismertetésével több mint egy évtizede foglalkozó Taste Hungary csapata, a céget többek között a közösségi média innovatív használatáért jutalmazta az angol The Drinks Business magazin.
Hivatalos honlap született a magyar szőlők, borok és borvidékek bemutatására.
Kormányhatározat született a közösségi bormarketing agrárpolitikáért felelős miniszter részére történő átadásával járó feladatokról.
Egy 3,5 milliárdos program keretében indítják el a magyar borok külföldi népszerűsítését jövőre – mondta az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkára az Év Pincészete díj átadóünnepségén.
Anaheimben rendezték meg több, mint 1300 turisztikai kiállító és több mint 6500 érdeklődő részvételével az amerikai turisztikai szakma számára legjelentősebb vásárt.
A másik két magyarországi borvidéki márkával, a Villányi REDy-vel és a pannonhalmi PH-Értékkel közösen mutatták be a BalatonBor 2018-as évjáratát.
A Dubicz Borászat és Szőlőbirtok Mátra-vidék jellegzetességeit bemutató innovatív imázsfilmje már majdnem 1,8 millió megtekintésnél tart.
Új köntöst kaptak a Tiffán Ede Pincészet borai. Maradt a jól ismert logó, a címkék viszont letisztultabb arcot mutatnak.
Új logó, szlogen és üzenetrendszer támogatja a magyar borok kommunikációját belföldön és a világpiacon.
Amúgy a siller, úgy tűnik, a magyar közönség számára értelmezhetetlen kategória.
Az együttműködési megállapodást Kádár Andrea Beatrix, az OAH elnöke, valamint a Magyar Honvédség részéről Veres József ezredes, az MH Sodró László 102. Vegyiharc Ezred ezredparancsnoka írta alá.