BIX

BIX

Itt találod az összes cikket a „BIX” témában!

A B2B marketing titkos fegyvere: a social proof

A B2B marketing titkos fegyvere: a social proof

Minden vásárlói döntés, amivel egy új cég vagy szolgáltatás mellett tesszük le a voksunkat, a megelőlegezett bizalomra épül. Hogyan érhetjük el, hogy az ügyfél legyőzze a bizalmatlanságát és átlendüljön a holtponton?
2019. 08. 13., 09:30
Gangel Péter: A szolgáltatás legyen jó, ne a marketing!

Vannak olyan iparágak, ahol mára lehetetlen érvényesülni ügyfélvélemények nélkül. Ezekben a piaci szereplők is jóval tudatosabbak – írja Gangel Péter, a Bizalmi Kör és a Bizalmi Index alapítója.

2019. 07. 24., 10:15
A The Body Shopnál az üzlet nem a pénzről, hanem a felelősségről szól

Alig néhány hét alatt rekord számú, ezernél jóval több cégértékelést gyűjtött be a The Body Shop Hungary a Bizalmi Indexen. Ez egyértelmű jelzés, hogy a vásárlók szeretik és valóban értékelik a munkájukat. A miértekről beszélgettem Banga Ildikó és Banga Sándor cégtulajdonossal.

2019. 07. 05., 08:45
Gangel Péter: Minden cégnek elérhetővé tesszük a Bizalmi Indexet

Augusztustól minden vállalkozás számára, előfizetéstől függetlenül, elérhető lesz a Bizalmi Index – mondta az Üzletemnek Gangel Péter. A Bizalmi Kör Kft. és a BIX Hungary Kft. alapító tulajdonosával arról is beszélgettünk, hogy öt éven belül 2500 cégvezetőt szeretne látni a Bizalmi Körben.

  Rovathírek: GUSTO

Szeretünk inni. Persze csak módjával. És amikor iszunk, az mindig több mint egyszerű piálás. Néha eszünk is, és erről a kettőről mindig eszünkbe jut valami. A Mindegy csak folyjon! a Gusto magazin és az ÉrdFm 101.3 közös podcastja.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS