Itt találod az összes cikket a „alkoholfogyasztás” témában!
Természetesen Magyarország sem hiányozhat a Top 10-ből.
Az összes alkoholreklámköltés 30 százaléka lesz digitális 2023-ban, miközben 2019-ben ezek aránya még csak 21 százalék volt.
A HEINEKEN Hungária és az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottság ezért közös plakátkampányt indított, amely azt üzeni: ha vezetsz, soha ne igyál!
Egy átlagos szlovákiai évente több mint 400 eurót költ alkohol vásárlására. A koronavírus-járvány alatt eddig alig nőtt az italfogyasztás.
Sokszor megénekeltem már, hogy miatta lettem Somló elkötelezett trubadúrja.
Az épülő blokkok menetrend-követési képességéről beszélt a Portfolio Energy Investment Forum 2024. konferencián Jákli Gergely, a Paks II. Zrt. elnök-vezérigazgatója.