Hároméves tervet adott át részvényeseink a Generali

2018. 11. 22., 14:00

A nemzetközi Generali Csoport jóváhagyta a vállalat új, hároméves stratégiai tervét.

A hároméves stratégiai terv összhangban áll a Generali Csoport azon törekvéseivel, hogy

  • élethosszig tartó partnerségben innovatív, személyre szabott megoldásokkal segítse ügyfeleit a vállalat egyedülálló tanácsadói hálózatán keresztül,
  • a lakossági, kisvállalkozói és szakmai biztosítások európai piacán továbbra is az élen járjon,
  • fókuszált nemzetközi vagyonkezelési platformot alakítson ki,
  • a nagy potenciálú piacokon keressen új lehetőségeket.

Az új stratégia bejelentéséről Philippe Donnet, a nemzetközi Generali Csoport vezérigazgatója így nyilatkozott: „A Generali egy igen ambiciózus – a Generali 2021 címet viselő – stratégiát tárt a részvényesei elé, amellyel gyorsítani kívánja a Csoport növekedését, ugyanakkor kimagasló megtérülést biztosít részvényeseinek."

A Generali 2021 terv részeként a Csoport kifejezett törekvése, hogy a 2018-21 közötti időszakban növekvő részvényenkénti megtérülést biztosítson, 6-8 százalékos CAGR (összetett éves növekedési ráta) mellett. A fenti cél eléréséhez szükség van

  • a Csoport fő tevékenységének javuló nyereségességére, amit a Generali biztosítási és vagyonkezelési üzletágaitól vár,
  • nagyobb hatékonyságra, amit a fejlett piacokon további 200 millió eurós költségmegtakarítás révén kívánnak elérni,
  • valamint a kamatköltségek aktív menedzsmentjére és tőkeátcsoportosításokra a nyereséges növekedési lehetőség finanszírozásához.

63 milliárd eurós díjbevételével a Generali meghatározó szereplő az európai biztosítási piacon. Kiterjedt értékesítői hálózatában több mint 150 ezer tanácsadó és értékesítő munkatárs dolgozik Európa legnagyobb piacain.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-12 21:10:35
Csak a személyre szabott és élményalapú munkahelyek képesek hosszú távon megtartani az értékes munkaerőt – hangzott el a FIVOSZ hétfői HR-konferenciáján, ahol panelbeszélgetésen keresték a választ arra, hogy milyen az ideális munkahely 2024-ben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS