A legtöbb online szerencsejátékos a 30–39 éves korosztályból kerül ki

2021. 05. 05., 20:30

A magyarok online szerencsejáték szokásaira volt kíváncsi a Vegas.hu.

A Vegas.hu több mint 1000 főt kérdezett meg arról, hogy általánosságban és a pandémia alatt milyen volt az online szerencsejátékra való hajlandóságuk. A kérdések témája főleg arra irányult, hogy az elmúlt egy év alatt hogyan változott a játékkedv, illetve, hogy milyen területi és generációs eloszlás jellemzi az online szerencsejátékot hazánkban. Az országosan reprezentatív kutatás kizárólag a 18 évnél idősebb lakosságot vizsgálta.

Hogyan változtak online szokásaink az elmúlt egy év alatt?

Az Opinio piackutató applikációval készített kutatásból kiderült, hogy alapvetően a megkérdezettek javarésze egészséges keretek között gondolkodott az online szerencsejátékról, még a pandémia ideje alatt is. A több mint 1000 fő válaszát tartalmazó mintából kiderült, hogy a válaszadók több mint a fele játszott már valódi tétben valamilyen szerencsejátékot, a pandémia alatt 23 százalékuk próbálta ki az online játékokat, mint új szórakozási lehetőség. A szerencséjüket próbára tevők közül a többség a férfiak közül került ki, 64–36 százalékos eloszlásban.

 

A legtöbb játékos a 30–39 éves korosztályból kerül ki, a legnagyobb elköteleződés (61 százalék) leginkább itt jellemző. Az iskolai végzettség tekintetében a diplomás válaszadók közül 63 százalék játszott már, míg a legfeljebb 8 általánost végzetteknek csak 37 százaléka próbált ki valamilyen szerencsejátékot. A pandémia alatt, akik kipróbáltak bármilyen online játékot, legnagyobb arányban a fővárosban élnek. A minta alapján elmondható, hogy a fővárosiak 57 százaléka játszott már, de a megyei jogú városok, városok és községek lakói tekintetében is a megkérdezettek több mint fele az online játékosok közé tartozik.  

Hogyan változik a játékkedv a generációk között?

A Vegas.hu arra is kíváncsi volt, hogy a különböző generációk között hogyan oszlik meg az online játékok megítélése és népszerűsége. A válaszadók között szerepelt Z, Y, X generáció és a baby boomers korcsoport is. A legmagasabb játékra való hajlandóság főleg az Y és az X generáció közül került ki, a Z generáció 2/3-a nem próbált még semmilyen játékot, a baby boomers korcsoportnak pedig több mint a fele játszott már online.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 05. 25., 16:55
Hosszú ideje a vállalkozás világában élők is sokat tanulhattak a VOSZ Páholy első három rendezvényén, ahol a résztvevőknek lehetősége van a tanulás mellett egymás és a másik vállalkozás tevékenységének megismerésére. Nagyon készülünk az év további rendezvényeire is – mondta Micski Marianna, a VOSZ Heves vármegyei elnöke a vosz.hu-nak.
2023-06-07 19:18:54
Az idén külföldi nyaralásra induló magyarok 83 százaléka a helyszínen is bankkártyával, okostelefonnal vagy okosórával tervez fizetni. Ezzel Magyarország első a régióban a Visa nyolc közép- és kelet-európai országra, köztük hazánkra is kiterjedő, „Utazási és fizetési szokások 2023” címmel megjelent tanulmánya szerint.
2023-06-07 18:18:26
A turizmus és vendéglátási szektor támogatása és az általuk fenntartott jelentős számú munkahely megvédése érdekében 2023. május 31-ig volt lehetséges – 15 százalékos díj megfizetése nélkül – teljes összegben felhasználni a SZÉP-kártyán 2022. október 15-ig jóváírt, „bennragadt” összegeket.
2023-06-07 16:48:45
A kormány július 1-jétől a természetes személyek kamatjövedelmét 13 százalék szociális hozzájárulási adóval is megterheli. Így a teljes adóteher már 28 százalékra hízik. A témával kapcsolatban számos tévhit kering, amelyeket a Bankmonitor szakértői igyekeznek tisztázni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS